-
Ja! Jag är super nöjd med 29:e Jan. Gärna första dagarna i Feblindaha skrev 2009-11-03 21:37:42 följande:Licens To Kiss skrev 2009-11-03 21:29:58 följande: Jo lite så tänker jag också, fast det är ju nästan lika illa att födas i början på januari kan jag tycka.
-
Jag och min dotter har haft egentid ihop under hela tiden men snart är vi inte ensamma.
-
Jaa, men julafton blir de inte för dig *hoppas*jeng skrev 2009-11-03 21:42:22 följande:Iya,Jag har massa flytningat. De har börjat bli sådär vattniga nu också... Så där så det känns som man kissar på sig. Det tillsammans med en rejält känslig blåsa gör ju nästan att man blir inkontinent... Yep jag älskar att vara gravid... (inte)Licence,Ja, min kusindotter är född på nyårsafton. Så jag är ju van att vi har det omkring oss redan så att säga. Dock så hoppas jag att man kan undvika att föda just på julafton, eller dagen innan och efter, då vi också firar jul. Så att de får en egen dag ändå menar jag!
-
Fan jag har problem med söta flytningar. Har provat med lactal men de funkar bara en vecka och sen är det äckligt igen. Ska ringa gyn idag. Har jag slidkatarr föds barnet tidigare än den skulle gjort annars och jag vill att han kommer ut naturligt även om jag går över tiden.
-
Hoppas att det är bra med bebisen.Underbara ungar skrev 2009-11-05 06:52:33 följande:Aldrig ska man få vara glad...Efter dagens andra toabesök så fanns där lite blod i stolen. Sitter här nu med trosskydd på o ska kolla om det kommer mer. Då ringer jag till förlossningen... Har redan förvarnat gubben min!
-
Jag försöker komma in på fk`s hemsida och logga in med bankid men sen igår har jag fått felmeddelande. Tänkte planera föräldradagarna redan nu innan man är trött på graviditeten och skiter i allt. Jag ska ta ut mellan 20:e Dec-20:e Jan för de första. Vill ha pengarna innan den 29:e Jan så man inte står utan för hur som helst, även om man laddar upp med blöjor och ersättning om amningen inte funkar så kanske han inte alls fixar ersättningen eller inte fixar pampers blöjorna jag har lagrat och då är det jävligt bra med några tusen i fickan. När packar ni BB-väskan?
-
Ett par veckor från att moderskapsintyget är inne finns dagarna.Sirling skrev 2009-11-05 10:39:41 följande:Vet ni hur lång tid fk tar på sig för att ta beslut om fp? Jag är så sen med att få iväg papperen...
-
Då har vi samma knas med inloggningen då. Suck!!jeng skrev 2009-11-05 11:02:38 följande:Fk tog 2 månader på sig med mitt förra barn!!! Dock har min bebis den här gången kommit in redan, det tog nog bara nån vecka! Sedan har de ju ett mål på 30 dagars handläggningstid, men de har ju också gått ut med att de inte kan hålla det...Jag skulle också vilja söka, men jag är ju sjukskriven, och vet ju inte, troligtvis kommer jag ju att fortsätta vara sjukskriven ett tag till sen... iaf på deltid. Så då vet jag inte. men nyss ringde fk mig och sa att eventuellt så måste jag söka föräldraledigheten som planerat ändå för den här perioden som jag är sjukskriven nu. Så att de kan byta ut fp mot sjukpenning så att säga. Och om de gör så, då kan jag ju söka fp för barnet redan nu också! Så det var bra nyheter!Licence, jag kom inte heller in på fk igår, har inte provat idag... det blev nåt jättekonstigt fel här, kanske samma hos dig.
-
Jag har 110/70 i blodtryck.
-
De kommer jag ihåg med dottern när jag gick in i höggravidsperioden att jag började få svårt och hålla mig vid hosta och fnysningar. Bråttom bråttom på toa varenda gång med. Tror jag kissade på mig vid ett par tillfällen. Tur att du är hemma.jeng skrev 2009-11-05 22:26:32 följande:Urk,Satte just i halsen, och fick hosta. Shit vilken sammandragning jag fick av det, och pissade på mig gjorde jag typ också...