BF Januari :-) del 3
Simmade 1 timme idag. jag har haft så mycke tider att passa och göra men nu är det lugnt igen så jag ska komma igång med simningen på allvar.
Simmade 1 timme idag. jag har haft så mycke tider att passa och göra men nu är det lugnt igen så jag ska komma igång med simningen på allvar.
Jag ska köpa:
Billiga handukar från ikea (2:- styck)
Blöjor
Engångstvättlappar.
Har allt annat.
Jag kommer ha sonen mycke i vagnen som kommer stå i mitt rum. Dels för att de är ombornat i vagnen och för att slippa oroa sig för att lägga sig på honom. Bebisar är rädda för att tappa "greppet" så när dom läggs på skötbord som exempel slår dom ut armarna och kan bli ledsna så jag kommer byta i sängen eller soffan och ha honom sovandes i vagnen. Dottern hade jag i hårdliften brevid min säng när hon var liten bebis.
Har ni tips på lock för oronen? Har varit utan en vecka men nu slog de till igen. Skit irriterande. Funkar inte att knipa näsan och skjuta ut luft.
Jag var jävligt öm i magen när dottern la sig med huvet ner. Skillnaden den här gången är att han sparkar väldigt mycke uppåt så de verkar som han ligger mestadels med huvet ner redan.