Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

BF Januari :-) del 3

trollmamma76 skrev 2009-10-21 08:26:44 följande:
    Har ni tänk på en sak?Detta med att sova,många skriver i andra trådar oooooh jag får aldrig sova,behöver mina 8 timmars sömn mm.Jag tänkte här om natten att våra bebis har redan börjat bestämma när man får sova och inte sova,dom gör ju det redan i magen vilken makt dom har..Hom är lung mellan 20.00-22.00 sen börjar hon när jag ska lägga mig i sängen för att se på tv och håller på leka rövare igår sa jag till henne att mamma har faktiskt inte sovit på ett par dagar så va snäll nu Inte lyssnade hon..
    Har en morgonpigg liten kille i magen. Hinner knappt vakna innan han sätter igång.
    100 dagar kvar till BF. Snart ses vi min lilla son. Dotter född 2001.
  • Licens To Kiss
    virre85 skrev 2009-10-21 08:36:41 följande:
    84 dagar kvar, spännande hihi
    Åhååå
  • Licens To Kiss
    andeta skrev 2009-10-21 00:55:23 följande:
    Hejsan!Jag vill också vara med i den här tråden :DÄr i vecka 27 och har BF den 20 Januari :)
    Hej, va härligt!!
  • Licens To Kiss
    trollmamma76 skrev 2009-10-21 09:21:50 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-10-21 08:38:09 följande: Grattis på dottern 8 årsdag,min fyllde 10 förrä veckan och det märks en riktig liten tonåring..
    Tackar åt henne. Grattis till din stora.
  • Licens To Kiss
    Underbara ungar skrev 2009-10-21 15:16:02 följande:
    Har ni gjort några skrock tester på nätet??Googla på "pojke eller flicka test" o kolla Jag ska enligt alla dessa tester få en tös... Det är ganska kul faktiskt
    2 av testerna säger pojke och 1 av testerna säger flicka.
  • Licens To Kiss
    Underbara ungar skrev 2009-10-21 15:28:31 följande:
    Var det inte du som köpte ett sånt där test man ska kissa på o kolla kön??Har ett svagt minne av att det är någon i den här tråden som provat, men det kan lika gärna va i en annan tråd
    Jag provade och den sa kille redan i vecka 11. På RUL var de solklar kille.
  • Licens To Kiss

Jag hade 100 dagar igår.

• Licens To Kiss
    EMTP skrev 2009-10-22 15:56:25 följande:
    Wow - det tog mig ett bra tag att läsa ikapp här. Och då är det ändå bara de senaste två dagarna som jag inte riktigt varit inne. Jisses!Här blev det en tripp till förlossningen med CTG och UL, då jag inte känt av bebisen på ett par dagar. Först hittade inte BM några hjärtljud och jag trodde att jag skulle dö av skräcken. Dock hittade hon dem till slut, långt ner vid bäckenbenet nästan.UL visade dock att hjärtat slog bra och att bebisen sparkade lite med fötterna emellanåt.Nu är det två dagar sedan och jag känner fortfarande inte av bebisen. De sa att vecka 31 ändå är så tidigt, så man behöver inte bli orolig om man inte känner sparkarna för att bebisen fortfarande har gott om plats. Men överallt där man läser ska man ju kunna känna bebisen hur ofta som helst vid den här tiden.Är jätteorolig verkligen. +3 på äggviteämnen i urinen också, så de skulle skicka en odling. Hur vet man om man har havandeskapsförgiftning?Är iaf vaccinerad.
    Oh fy fan! Va skönt att den lilla sparkade på. Va konstigt att dom säger att man inte behöver känna sparkar varje dag för efter v 25 ska man ju känna varje dag och att man ska åka in för koll om man inte har känt på ett par dar.
  • Licens To Kiss

Jag kan sova på magen fortfarande beroende på hur sonen ligger i magen.

99 dagar kvar till BF. Snart ses vi min lilla son. Dotter född 2001.
  • Licens To Kiss

Var hos BM idag. Hon kollade HB som fortfarande ligger lågt men som stiger sakta (108)
    Ingen vita i urin.
    Hjärtljudet låg på 140 så de har gått ner från 150 till 140 mn de sa hon är vanligt. Gjorde de med dottern med. Började på 150 och slutade i vecka 38 på 130 i hjärtslag.
    Jag ska dit 25/11 igen.

98 dagar kvar till BF. Snart ses vi min lilla son. Dotter född 2001.
Svar på tråden BF Januari :-) del 3