Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

BF Januari :-) del 3

trollmamma76 skrev 2009-10-15 14:38:19 följande:
    Blääjag mår ingen bra har inte haft någon ork att skriva eller läsa bakåt.Mår illa på konstigt vist och är såå trött,så trött att jag skulle bara kunna lägga mig och sova flera veckor,har en konstig känsla i kroppen.Sov både igår och i dag i två timmar på dagen.Har ingen ork eller lust med någonting:(
    Jag är likadan. Har sovit idag på dan och igår. Skulle behöva dammsuga men alltså verkligen ingen energi.
    Vecka 25, med sonen. Dotter född 2001. Älskar mina barn.
  • Licens To Kiss
    trollmamma76 skrev 2009-10-15 14:59:52 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-10-15 14:55:40 följande: ja jag orkar inget verklige gråt färdig,hatar att vara hemma och inte ha någon att prata med på dagarna känns om man blir deprimerad snart.Men skönt med fika nästa fredag,kommer du?
    Jag kommer!
  • Licens To Kiss
    trollmamma76 skrev 2009-10-15 15:28:14 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-10-15 15:07:59 följande: bra Nu ska jag hämta kidsen lite luft kan ju vara bra.
    :-9 jag fick min promenad förut när dottern skulle mötas på skolan. Vi har hunnit med läxor som ska vara klara imorrn och hon är ute så jag passar på att sitta lite.
    Ha en fin eftermidda.
  • Licens To Kiss

103 cm vid naveln (24+6) så jag har större mage än er och jag är verkligen platt annars. Nästintill rutor på magen.

• Licens To Kiss
    Euphoria85 skrev 2009-10-17 13:32:21 följande:
    va oj är det sant?stog tillåme å läste på paketen i affären.....det måste dom ju skriva dit juhoppas det bara var mitt hår som blev missbildat då och at bebbarna klarade sig!
    Bebisarna mår fin fint! Synd att håret blev lila. Jag har färgat, färgade senast för en vecka sen till brunt från blondare. Blev skit bra.
    Vecka 26, med sonen. Dotter född 2001. Älskar mina barn.
  • Licens To Kiss
    trollmamma76 skrev 2009-10-19 16:07:29 följande:
    F kassan ringde Ibland ä dom snabba eller jag har egentligen aldrig haft några problem med dom.Hon ringde och sa att havenskapspenningen är godkänt from 23/11 eftersom jag är sjuskriven till den 22:andra..
    Va skönt!!
  • Licens To Kiss

Idag lämnade jag in moderskapsintyget till FK. Kommer ta ut föräldrapenning 30 dar innan BF så jag har pengar till blöjor när han kommer.

• Licens To Kiss
    Malin Guinn skrev 2009-10-20 09:36:58 följande:
    Hur mar ni damer? Idag fyller jag ar 27...hu, fort tiden har gatt...   Nagon mer som kan uppleva att dom ar hungriga igen kort efter att ni redan har atit nagot? Haller pa att gora mig galen!
    Grattis!! {#lang_emotions_cheers}{#lang_emotions_flower}
  • Licens To Kiss
    Madge skrev 2009-10-21 07:10:22 följande:
    andeta: Välkommen hit!Kan bebisen ligga och trycka på något vänster så man blir illamående när man sitter? Jag blir knäpp, så fort jag satte mig vid datorn blir jag småillamående, det var likadant igår kväll, men innan dess har jag aldrig känt det...
    jag blir illamående om jag lägger mig på mage när jag ska sova och han ligger på ett visst sätt. Tror att de kan vara så, att vi mår illa pga sätter bebisen ligger på.
  • Licens To Kiss
    Madge skrev 2009-10-21 08:21:39 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-10-21 07:36:24 följande: Det var väl det jag tänkte... Envisa bebis! Igår kväll kunde jag inte sova för jag mådde illa, bebis levde rövare och sparkade neråt så jag blev kissnödig.
    Fyy!! De är typiskt han också. Sparka som fan nedåt en stund innan jag ska sova och så blir de ett jävla spring.
    100 dagar kvar till BF. Snart ses vi min lilla son. Dotter född 2001.
Svar på tråden BF Januari :-) del 3