• jeng

BF Januari :-) del 3

Shit, nu har jag proppat i mig mat... Undrar vad det är med mig egentligen... Först ingen matlust alls och sen bara pang så finns det inget stopp.... Det blir väl bra för halsbrännan inatt då! Nu har jag iaf tagit min första losec mups så får vi se om det hjälper nåt!

• jeng

Fangoria,
    Visst var det du som frågade om vaccinet.
    De gick ner till en dos för friska vuxna, inkl gravida. Men såklart kan det komma att ändras senare. Men nu står det iaf samma info fortfarande.

Fasen... Vi skulle ju ha vaccinerat lillen idag... skit också....

• jeng

Yarija,
    Jag har troligtvis nån form av IBS, extremt känslig mage, väldigt ofta magknip och liknande. Men har inte fått det utrett. Nu när jag äter järn så är jag dock såååå förstoppad, så då slipper jag ju iaf de vanliga problemen... magknipen osv har jag ju kvar dock, det blir ju lixom inte bättre för at man är förstoppad... Hur ter sig dina problem?

• jeng

Yariija,
    Hihihi, London - ME LIKE!! Och JA, jag har koll på toaletterna minsann! Det bästa är att då har man en ursäkt att beställa ett glas iskall chardonnay i baren samtidigt!!

Skitjobbigt att du har så jobbigt med magen! Jag har ju rejäla magkniper, men inte alls så som du verkar ha det! Hoppas du får en exakt diagnos snart så att du vet om det är något du kan göra för att få det bättre!

• jeng

Förresten - jag har SOOOOVIT! Losec Mups säger jag bara, min nya gud!!!

• jeng

Tesan,
    Hihihiiii!!! Bebisar verkar inte gillar ctg:er! Min bebis hade ju inte rört sig ordentligt på typ 4 dagar, men i samma sekund som vi satte oss i ctg:n och allting var inställt och bra, så fick han fart på sig och bankade så att elektroderna for iväg över magen hahaha! Likadant igår på kollen. När jag hade legat i 20 minuter så var kurvan så hackig och hög så de började bli oroliga, men sen precis då så lugnade han ner sig och fick 10 lugna minuter i ctg:n också!

• jeng

väntar4an,
    HAHAHA!! stora barn som inte kan ha 50 så länge?? vi hade en 56body med oss till bb och den var apatajt. Det var 68 som gällde i princip från första stund hos oss låååång överkropp på min kille, och den här verkar inte vara annorlunda! har satsat mycket på 2delat den här gången hahahaha...

ja när v 26bebisen kom ut i vår augustitråd, då fick man ju verkligen en inblick i hur våra bebisar såg ut just DÅ. otroligt att de var färdiga bebisar redan, men såklart hade mycket utveckling kvar!

• jeng

Aalexandra,
    Jamen han vägde ju bara 3700 och var 50 lång!!! Dock korta ben och låååång överkropp som sagt!

Håller med dig, finns mer "riktiga" kläder om man kommer upp lite i storlek. NU har jag köpte mycket på tradera, plyshdressar, 2delat osv... Pojken föddes ju förra sommaren, så det är samma sak här, jättetunna byxor och mest kortärmat var det vi hade! Men nu lär jag ha alldeles för mycket kläder istället, men vad fasen... Min syrra får bebis typ 5 månader efter mig, så jag kan alltid lämna över lite till henne sen, eller sälja!

• jeng

Aalexandra,
    Hihi ja det är ju otroligt att det kan skilja så mycket!!! Och att allt räknas som normalt dessutom! Jag tycker min pojk var helt perfekt! Ingen buddhabebis, men såklart lite gosfett! hihihi.

Svar på tråden BF Januari :-) del 3