BF Januari :-) del 3
EMTD,
Många får ju vattniga flytningar i slutet och det tar vissa som ett tecken på att det börjar närma sig.
Idiotläkare du hade... Ungefär som min idag. Jag förklarar hur jobbigt jag har det och att jag hoppas att det snart är dags. Och allt de kan säga är att ja här har inte hänt nåt det är lääääänge kvar!
Asereth
Japp, inte ett kilo ner under amningen typ... Men som tur är så gick det bra att gå ner i vikt sen när jag slutade amma. Den här gången är jag ju mer förberedd....
Vad gäller reglerna på BB så är det ju olika på olika ställen. Här får partner men ingen annan vara med på fl och bb. Man får gå ut i besökshallen men är ombedd att vara restriktiv med de besöken.
Ja, nu är jag hemma igen efter en tur till förlossningen. Trycket var helt normalt, ingen äggvita, inga problem alls faktiskt. CTG var bara fin och bebisen hade minsann inte alls sjunkit så långt ner som jag tyckte... Nehepp... Så riktigt roliga som dom var så berättade dom typ 17 ggr för mig istället att det är nog låååångt kvar tills bebis kommer. Tack lixom! Så nu har jag i ren protest köpt ett par mammamjukisbyxor, och det är väl inga problem att åka i helgen heller då!
Det är såklart skönt att det inte vara havandeskapsförgiftning, men det hjälper ju inte mig lixom - jag har ju fortfarande en rejäl huvudvärk som jag mår illa av. man har ju en förhoppning av att man inte ska behöva gå så jättelänge till! Men nu kämns det som jag får gå till januari istället...
Spenderade 1000 kr på apoteket också på sånt som jag behöver ha för att må ok... Järn, grejer för halsbrännan, blutsaft, alvedon, postafen, nässpray... ja.... de blir rika på mig