-
Haha jaa!! Vilken jäkla tur att de här har kommit NU!anka duck skrev 2009-12-03 21:44:04 följande:Licens To Kiss skrev 2009-12-03 21:36:32 följande: Ja du har nog rätt i de att de kan vara flera saker som spökar. Inte alltid så lätt att hålla isär! Själv har jag ju både högt blodtryck, foglossning, flytningar och måste kissa typ hela tiden, så jag vet hur de är! Skitjobbigt när man inte riktigt vet vad som är vad... Tur vi inte har hela vägen kvar i alla fall!
-
När går man in i 8:e månaden?
-
Men va roligt och höra ifrån dig. Va härligt att de är bra med er. Ta hand om er!! Ska titta på era gossar.Euphoria85 skrev 2009-12-03 23:08:36 följande:tittar in lite snabbt för att berätta att vi mår bra, killarna har fått flytta ihop och bli sambos i samma kuvös och saker och ting går sakta men säkert framåt!!läser ikapp mig och sitter här lite längre en annan dag:)just det bilder på mina små godbitar finnes i mitt bildgalleri:)kram på er
-
Vilka fina underverk!!Euphoria85 skrev 2009-12-03 23:08:36 följande:tittar in lite snabbt för att berätta att vi mår bra, killarna har fått flytta ihop och bli sambos i samma kuvös och saker och ting går sakta men säkert framåt!!läser ikapp mig och sitter här lite längre en annan dag:)just det bilder på mina små godbitar finnes i mitt bildgalleri:)kram på er
-
Ah ok!! Då är jag i 8:e kalendermånaden men fl vill inte slå om. Tack, ska kolla där.jeng skrev 2009-12-04 04:38:52 följande:License,Du menar 8e kalendermånaden eller? Det gör du ju 30-31 dagar innan du går in i 9e månaden, dvs typ 60-62 dagar innan bf. det idiotiska med fl är att den inte byter förrän du kommer till månadsskiftet, så det blir helt fel.... kolla på niomanader.se istället så får du korrekt....
-
Jag äter salami och grejer. Jag har inte blivit sjuk och inte bebisen heller. Jag äter de jag vill äta. De är förpackat. Pålägg som man får uppskuret i butik äter jag inte. jag kommer inte undvika nåt på julbordet för jag kommer inte äta ute. De som kommer finnas på bordet är sånt som tas fram när det ska ätas.
-
De började regna när jag gick hem igen när jag hade lämnat dottern på skolan i morse. Igår fast de snö på marken men precis, de är borta nu.
-
Fan va de sparkas här. Känns som hela jag ska flytta på mig. De ser ut som jag har en groda i magen
-
Så fort jag dricker mjölk, äter ost, dricker te/kaffe kommer de upp automatiskt som att jag skulle spy men sväljer de. fan va äcklig jag är men de blir i reaktionen att svälja. De går så fort.
-
Jag heter solisen solis