Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

BF Januari :-) del 3

Asereht skrev 2009-12-02 21:35:09 följande:
    *ha ha* Jag är ju lite av en nattuggla själv så. Men att det vaknas en eller två ggr per natt är inte så farligt så länge de bara äter och blir nöjda tycker jag. Vi har sidovagn till vår säng så det är bara att dra till sig och skjuta tillbaka bebis när det är klart och fortsätta sova. Jag skulle aldrig palla att gå upp flera ggr och greja, vi kör på mesta sömn till alla. Det är värre när man har såna barn som gärna vill vara vakna en stund i samband med mat och så. Hoppas på att få en som snuttar och somnar igen för det var helt ok.
    Är nattuggla men inge skoj när jag ska upp 7 på morronen för och väcka dottern.
    Theannapanna skrev 2009-12-02 21:44:30 följande:
    Lisence o Asareth - ni får nog sällskap av mig. Har inte en lugn stund ever i magen o det hade jag inte med sonen heller - med honom var vi vakna dygnet runt... berodde iofs på problem av hans missbildning vilket vi inte var medvetna om men han sover ju ff inga hela nätter - har aldrig gjort!
    Hihi vi blir kanske ett gäng ändå
    Måste vara jäkligt slitande att inte få sova en hel natt ju. Ett tag funkar men sen är de så man blir galen ju (har haft sömnstörning som är i schack just nu)
    Vecka 32 (31+4) och 58 dagar kvar till BF. Dotter född 2001. Älskar mina barn.
  • Licens To Kiss

Jag kissar fortfarande rött så jag ska ringa spec mvc idag. Får nog lämna urinprov igen. Bebisen har hållt på och böka som en galning i flera dar men sen igår kväll är det verkligen cool-lugnt i magen {#lang_emotions_surprised}

Vecka 32 (31+5) och 57 dagar kvar till BF. Dotter född 2001. Älskar mina barn.
  • Licens To Kiss

Nu böjar de komma örelser ifrån magen.

• Licens To Kiss
    Underbara ungar skrev 2009-12-03 07:52:28 följande:
    Jag ska ringa förlossningen idag igen... Typ nu, efter jag skrivit här Började skvätta lite blod igår o nu blöder det igen. Denna gången lägger det sig inte på trosskyddet utan sjuker ner i det. Luktar lite som efter att man haft sex o jag får ju lite smått panik o tror att jag läcker fostervatten..Jag återkommer alldeles strax
    Åhåå nästa bebis på g ut kanske
  • Licens To Kiss

8.30 ska jag inga spec mvc.

• Licens To Kiss
    Underbara ungar skrev 2009-12-03 07:56:13 följande:
    Det hoppas jag INTE 1/1 tidigast.
    Hihi jag har 9:e Jan som nästa milstolpe och får han komma när han vill efter de.
  • Licens To Kiss
    Underbara ungar skrev 2009-12-03 08:01:51 följande:
    Upptaget på förlossningen...
    Du står i kö alltså?
  • Licens To Kiss
    Underbara ungar skrev 2009-12-03 08:10:22 följande:
    KSS är inte så stort Så man får så snällt lägga på o vänta tills det inte är upptaget mer Hur som haver så ska jag åka in eftersom det trycker i ryggen o molar lite i fram, blöder o så luktar det lite misstänkt samt att bebis inte är lika busig som vanligt..... Så nu ska jag ringa o stressa upp maken också
    Haha gör inte de. Han kanske säger att de inte blir fler barn då ju hehe
  • Licens To Kiss

De var ju faan också va trögt de ska vara och få tag på spec mvc. Förlossningen var de upptaget hos så jag skulle ringa senare.

• Licens To Kiss

Om jag går upp till vårdcentralen 9.30 då får ju jag hjälp. Jag går upp imorrn med dottern som också ätit en UVI kur. Hoppas hon är fri. jag är då inte de. Har bråttom på toa, kissar lite och ofta, kissar rött.

Svar på tråden BF Januari :-) del 3