BF Januari :-) del 3
Asereht skrev 2009-12-02 21:35:09 följande:
*ha ha* Jag är ju lite av en nattuggla själv så. Men att det vaknas en eller två ggr per natt är inte så farligt så länge de bara äter och blir nöjda tycker jag. Vi har sidovagn till vår säng så det är bara att dra till sig och skjuta tillbaka bebis när det är klart och fortsätta sova. Jag skulle aldrig palla att gå upp flera ggr och greja, vi kör på mesta sömn till alla. Det är värre när man har såna barn som gärna vill vara vakna en stund i samband med mat och så. Hoppas på att få en som snuttar och somnar igen för det var helt ok.Theannapanna skrev 2009-12-02 21:44:30 följande:
Lisence o Asareth - ni får nog sällskap av mig. Har inte en lugn stund ever i magen o det hade jag inte med sonen heller - med honom var vi vakna dygnet runt... berodde iofs på problem av hans missbildning vilket vi inte var medvetna om men han sover ju ff inga hela nätter - har aldrig gjort!Måste vara jäkligt slitande att inte få sova en hel natt ju. Ett tag funkar men sen är de så man blir galen ju (har haft sömnstörning som är i schack just nu)