Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

BF Januari :-) del 3

lille08 skrev 2009-12-02 11:56:49 följande:
    På fredag föds vår bebis (v 32+0)!! Ni får läsa mer i min blogg om ni vill:lindaskriver.blogspot.com
    Va mysigt!!
    Vecka 32 (31+4) och 58 dagar kvar till BF. Dotter född 2001. Älskar mina barn.
  • Licens To Kiss

hihi jag mötte en av mina grannar vid hissen. Jag hade stor jacka på mig så säger hon de är nåt där i samtidigt som hon pekar på magen. Jo de är de svarade jag. En pojke säger hon. Ja, de sägs de på ultraljudet. "Va fint, roligt" blir hennes svar.

• Licens To Kiss

Jag är sugen på nåt riktigt fett och äta men jag vill inte gå upp mer i vikt.

• Licens To Kiss

Jag får sluta äta kolhydrater. De gör att jag slipper godissuget.

• Licens To Kiss

Om 19 dagar ska jag på viktuppskattningsultraljud. Lovade tidigt i graviditeten att hon skulle få haka på på ett ultraljud där man ser bebisen på riktigt så den 21:a Dec är det dags. Funderade ett tag på 3/4D men de blir vanligt.

• Licens To Kiss

VUL i vecka 6+ pga smärtor
    VUL i vecka 8+ pga blödning
    RUL i vecka 20+

Kommande ultraljud:
    Viktuppskattningsultraljud i vecka 34+

• Licens To Kiss

Jag tog mig ett bad när dottern kollade på bolibompa. Till och med satt i badkaret när jag tvättade mig och tvättade håret. Otroligt skönt. Blir nog fler såna "ta hand om sig själv" nu i slutet.

• Licens To Kiss

Min bebis bökar och sparkar, bökar och sparkar hela dagarna sen ett par veckor tillbaka. Kommer ha ha en unge som aldrig sover när den kommer ut?? Dottern sov mer än hon var vaken första halv året, graviditeten var så jävla nice och hon är så enkel och jag fick höra att "så där lätt får du inte igen"

• Licens To Kiss
    Asereht skrev 2009-12-02 21:16:50 följande:
    Sån är min med, alla mina har varit såna. Värst var ettan både i och utanför magen. De har varit spralliga från dag ett mina busar. Men hyfsat lätthanterliga ändå.
    Hur har dom sovit??
  • Licens To Kiss
    Asereht skrev 2009-12-02 21:28:40 följande:
    Helt ok faktiskt inte hela nätter från början då utan vaknat en till två ggr per natt och ätit och somnat om. Nätterna har funkat fint med alla utom minstingen som hade kolik mellan 2-4 mån. Men efter det så åt han sent, sov till tidig morgon åt och somnade om. Han har alltid varit bra sovmässigt efter första tiden.Den här huliganen verkar vara vaken jämt! han sparkar och buffar när jag somnar och samma sak när jag vaknar och massor dagtid. Börjar också oroa mig lite inför det där men min bm säger att det är sista tiden man kan skönja mönster ifrån så vi får väl se om det lugnar ned sig. Det brukar ju göra det på slutet så än finns det hopp. *s*
    {#lang_emotions_surprised} My good! Är de du och jag som sitter vakna och skriver i tråden på nätterna tro?!
Svar på tråden BF Januari :-) del 3