Inlägg från: Licens To Kiss
|
-
-
Kommer ihåg de, fy fan va jag tänkte på dig då. Du uppdaterade med blödningarna och sen bara upphörde dom och de var som om himlen klarnade.AmandaBrun skrev 2009-12-06 00:16:08 följande:Licens To Kiss skrev 2009-12-06 00:13:53 följande: Ja och jag blödde ju VARJE dag mellan vecka fem 0ch åtta. Var helt säker på att det var kört. Drog mig till o med undan från fl för jag blev så deppig. Så var jag på VUL och fick se det lilla lilla livet därinne på en skärm! Helt otroligt. Och nu ska den snart ut.
-
Sov så gott! Snart har vi bebisar i famnenAmandaBrun skrev 2009-12-06 00:19:21 följande:Licens To Kiss skrev 2009-12-06 00:17:23 följande: Ja jag trodde aldrig att det skulle gå vägen! Nu ska jag joina min snarkande sambo i sängen.Godnatt!
-
Hihi nice!!väntar4an 2010 skrev 2009-12-06 00:21:06 följande:upptäckte precis att i dag är jag 35 fulla veckor och bara 35 dagar kvar lite coolt att det är samma nr
-
De finns sååå många som röker under graviditeten. Min BM som jag hade under dotterns graviditet sa att antingen slutar man direkt när man ser plusset eller så röker man under graviditetens gång och de är för att abstinens stressar bebisen.Yariija skrev 2009-12-06 09:56:43 följande:Oj, nej, jag ä'r nykterist praktiskt taget. Men rökning pratar jag om, vad fel det kan bli för att man inte vågar stå riktigt för all skit man håller på med. Jag har under graviditeten rökt ca: 5-6 cigaretter i veckan istället för som förra gången då det var summan varje dag. Nu har det dock ökat så det blir minst 2 om dagen sen en vecka tillbaka. Det är fruktansvärt fel, och jag vet det, finns inget som kan sägas för att bortförklara det, önskar man hade mer karaktär bara när man bär på ett annat liv.
Jag röker inte och har inte gjort sen början på dotterns graviditet så jag var inte alls inne på nåt som de kunde vara. Blev bara fundersam -
Jag älskar glögg och håller mig till totalt alkoholfritt under den här julen för jag kan dricka en del varje kväll.
-
Igår när bebisen sparkade som sjutton när jag låg på soffan började jag och dottern ruska om magen. Bebisen blev lugn som sjutton. Gjorde inte ett knyst så jag säger till dottern att "han är en tråkmåns, men ska han inte heta måns?" dottern var väl inte så pigg på de och inte jag heller men skoj ändå.
-
Jag har fått jätte problem med foglossning nu OCH idag fick jag mina första sammandragningar. Magen blev stenhård och jag kända dom ändå ut i ryggen.
-
Efter nyår ska jag simma i badhallen, trotsa foglossningen och få igång värkar.
-
Känns som du beskriver mig och jag har 54 dagar kvar *urk*vermilion skrev 2009-12-06 21:05:43 följande:Jag är riktigt trött på att vara gravid nu, får mer och mer krämpor för varje dag. Får inte på mig några skor, kan inte böja mig alls utan att typ svimma av andnöd, mitt underliv håller jag på att tappa tror jag, ont gör det där också så fort jag står upp eller sitter nånstans. Kan inte komma in och ut ur bilen längre.. Vad jag gnäller! Men men, bara 26 dagar kvar! Fast förhoppningsvis så blir jag igångsatt om en liten vecka eller två.Jag dricker aldrig sprit jag, röker har jag gjort sen jag var 16 men lyckades äntligen sluta nu i vecka 22! Jag vet precis hur svårt det är och jag fattar inte att jag klarade det, hoppas jag aldrig börjar igen bara.