-
Jag började få värkar i vecka 37+0 och trodde de var vattenavgång då med henne så att de är kommer vid 32 fulla förvånar inte, bara de att de kunde väntat lite.vermilion skrev 2009-12-06 23:32:16 följande:Aj då. Ja, det är klart, man kunde ju ha det värre.. Men det är iaf jobbigt som fan.
-
Med dottern trodde jag att de var vattenavgång och då började jag få värkar i vecka 37+0 och hon är född 39+0. Att de kommer nu förvånar inte men tycker att de här vill inte jag ha i 7 veckor till.
-
Fy helvete vad de ilar i underlivet trots att jag sitter ner. Känns som jag blir krafsad.
-
Men fy för vissa BM. Min BM tyckte att allt såg jätte bra ut och jag har gått upp 20 kilo totalt
-
Ring in är mitt tips. Antagligen vill dom kolla blodtryck och grejer.trollmamma76 skrev 2009-12-07 14:37:28 följande:Undrar fall man måste ringa till fl fick heltplöstligt huvudvärk och svimningsatacker som hela golver ´gungade under fötterna,känner mig helt matt oekelös i bena.
-
Jag har genomskinliga flytningar men så kom jag kom ett tillfälle då de lät i toan som de var nåt tungt som åkte. Jag kollar ner och sen en kritvit klump och de var vid de tillfället svårt och torka mig. Var de slemproppen tro? Såg ut som jag hade droppat filmjölk i toan och en klump.
-
Min unge kommer födas fet. Smäller i mig sötsaker.
-
Hehe undrar hur de blir och föda då :O Fortsätta krysta när huvet är ute?! shitAmandaBrun skrev 2009-12-07 14:59:27 följande:Licens To Kiss skrev 2009-12-07 14:58:42 följande: Min med. Blir en knubbis!
-
Skönt!! Hoppas att det fortsätter åt de hållet så ni inte blir sjuka igen. Magsjuka är förjävligt *blää*jeng skrev 2009-12-07 17:27:16 följande:Vi börjar återhämta oss efter magsjukeattacken, som troligtvis måste ha varit nån matförgifting av nåt slag med den enorma magknipen... plus att det ju släppte så fort man fick ut skiten ur systemet antingen upptå eller neråt (eller både och...)...men idag är det sooova, dricka vatten och återhämta sig som gäller. kan absolut inte få i min nåt ätbart, förutom några chokladbitar. men vatten får jag i mig gott om iaf.jag är lite tyst i tråden idag alltså.
-
Min bebis ligger med huvudet ner. Är det säkert att det förblir så tro? Han har legat så sen vecka 24+