• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • fru bengtsson

Gislöv: Schysst! Då har du en ännu större plats i mitt hjätta fr o m nu!
    Otäckt med branden! Läskigt med innerökande grannar... Tack och lov att allt gick bra!

Junija: Tacksam för att du delar med dig av det fina höstvädret! Lilla Junia, hoppas det gick/går bra med sprutan. Ellen har ju den första vaccineringen framför sig, och jag bävar...

Yohanna: Fast ingen är väl gladare än du om tiden går fort... Vad fantastiskt du skriver förresten! Jag blir helt fast och vill bara läsa mer, mer MER!

• Piaf

Yohanna:
    Det är vackert och attraktivt och älskvärt och (vafan) sexigt!!!
    Men låt det inte bli din undergång bara. Tror att du kanske ska försöka fokusera på att hitta dina starka sidor för att inte gå under av dig själv (missförstå mig rätt). Du har så mycket av det sårbara och poetiska i dig att det ALDRIG ALDRIG kommer svika dig, men du får inte tappa bort dig själv i alla dessa känslor....

Om du inte planerar att flytta till "Neverland"

Hoppas att du inte misstycker min lilla analys av dig. Den är full av varma känslor och vördnad och uppskattning för vem du är... Men ibland får jag en känsla av att dina känslor HELT styr din vardag istället för tvärtom (ibland i all fall )

• cotton

Vilken vacker kärleksförklaring Yohanna! Du skriver väldigt känslosamt, fängslande och oerhört målande. Fint!

Hej alla andra brudar! Det var molnigt i Göteborg idag, så jag missade solförmörkelsen. Någon annan som sett den?

• fru bengtsson

Nu är det dags för en tur till lekparken!

Hörs sedan!

• Piaf

FruB:
    Har ni lika fint väder som vi?

Had ejag varit ledig så hade jag också tagit mig ut. En sväng i parken eller nåt! Mmm så skönt det skulle vara

• Junija

Fru B: Ja fy, det gör ont i hela modershjärtat när de får sprutan. Brukar ibland fundera på hur det kommer sig att läkarvetenskapen ännu inte uppfunnit blodprovstagning och vaccinationer som är smärtfria

• Piaf

Junija:
    Bara de blir lite äldre så fungerar Emla PERFEKT!
    Det har varit räddningen för både mig och Ludvig

• yohanna

fb och cotton: tack! piaf: du har så rätt i din analys och jag tar inte alls illa upp, tycker snarare att det är härligt med en klarsynt människa som säger vad hon tycker och ger råd. jag ska faktiskt ta upp min terapi nu i veckan, ska bli skönt att få lite mentalvägledning och ska där faktiskt jobba på att hitta andra sidor för att inte helt låta min diagnos (borderline) ta över min vardag.

• Piaf

Yohanna:
    Ok, du har borderline??
    Visste inte det
    Ok.......

• yohanna

Piaf: jajamensan. haft diagnosen i två år. eller diagnonsens kanske man skulle säga. det e inget jag direkt snackar om, vill inte att det ska bli min identitet, även om det är en stor del av min personlighet. har dock jobbat mycket i kbt och dbt och blev mycket bättre efter det. men det e en grej man får fightas med hela livet eftersom det är en personlighetsstörning. jag måste bara säga att jag tycker det e så skönt med människor som läser av en och verkligen säger vad de ser. det ger en sån mycket större insikt hos en själv.

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D