• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • fru bengtsson

Yohanna: Fast kanske inte av typen "Har du sett, det regnar ute." "Varför då?" eller "Nu är det kväll, dags att sova." "Varför då?" Jag vet att det är sunt och bra att hon fråågar, men ibland blir det bara för mycket!

Nu ska jag umgås lite med käre maken. Har kommit på att jag vill ha en hylla inbyggd i väggen på Mandas rum, så nu gälller det att vara lite extra trevlig och snäll!

Puss och kram på er gulle-glassisar!

• fru bengtsson

Fast å andra sidan har du oss - det har inte hon!

• yohanna
    fb: såhär brukar mina 1000 frågor låta i dialog med flickvänen:
    tjejen: åh jag älskar dig så mycket.
    jag: varför då?
    tjejen: för att jag gör det, för du är du.
    tjejen: du föddes väll till dig antar jag.
    tjejen: för din mamma o pappa ville ha dig antar jag.
    tjejen: men det vet väll inte jag.
    tjejen: MEN LÄGG AV NU YOHANNA!
    haha, sådär låter det jätteofta.
  • Piaf

Ett snabbt godmorgon får det bli

Nu rusar jag...

Ha en toppendag

• Nallen

Godmorgon alla!

Lämnar en brödkorg med rykande färska scones...

• yohanna
    paif: ha det bra!
    Nallen: åh tack! jag som inte hinner äta frukost!
  • Piaf

Hamnade i skolans kafeteria med en kaffe i handen. Datorerna stod fria, så vad gör man... om inte kilar in i sin favvistråd (favvis är ett underuttryck, kände jag nu. Det här är ju ett behov, en nödvändighet ).

Jaha, har inget speciellt att säga, inte på den här lilla minuten jag kan vara inne, så jag babblar bara på lite här....

Mår alla bra?

Ja, du Yohanna, du har ju lite vajsit med känslorna. Men tänk såhär. Det trygga och starka kärleken överlever vilka avstånd som helst. Hon är snart tillbaka i dina händer igen . Passa på att göra sånt man tycker om att göra för sig själv.... Du skriver väl mycket, har jag för mig.... Skriv något ... säger jag som om det vore det enklaste i världen... .

Hon är snart hos dig igen

• fru bengtsson

Goddagens vackra damer!

Hur har ni det idag? Jobbar och står i förstås...? Här är det lugna gatan. Har precis hämtat en inte alltför glad dotter på dagis och nu hjälper hon sin pappa att laga lunch.

Nu är det verkligen höst häruppe. Snart inte ett löv kvar på träden, men desto fler på gräsmattan. Tack och lov skymmer det fort så man slipper se eländet! Dessutom ser det mycket mer välstädat och trevligt ut hemma när inte solen lyser in och skoningslöst avslöjar oputsade fönsterrutor och dammiga möbler... Den som uppfann mysiga smålampor och stearinljus har för evigt en plats i mitt hjärta!

• Gisse the one and only

fru b

Det var jag

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D