• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • fru bengtsson

Godmorgon!

Björkeli: Men oj, vad säger du?! *rodnar* Tack så mycket! (Fast jag fattar ingenting.... )

Hur har ni det idag alla? Några roliga planer?
    Här är det 60-årskalas som gäller, mammas make fyller år, så vi ska dit med tårta, paket och skönsång.

• Junija

Goddag kära vänner!

Hoppar in och önskar er en skön söndag. Börjar känna mig lite piggare nu, så jag hoppas att jag blir lite mer aktiv i tråden snart. Ni fattas mig

• Piaf

Godmorgon mina systar

Hej Junija, så mysigt att se dig i tråden .

Här sitter jag och dricker en kopp kaffe under bollar som flyger.... Ludvig och Tristan har nån lek som pågår som jag alldeles snart ska avsluta, innan någonting fint går sönder (hm... vad nu det skulle vara??? tror inte vi har så mycket sånt....).

• Junija

Piaf:

Nåt fint ja Samma här - egentligen skulle våra barn få kasta saker överallt utan att nåt fint kan gå sönder. Däremot så är det jobbigt att städa så vi försöker minimera kastandet av den anledningen

• Piaf

Kolla in fina Ludvig i galleriet. Han sär påväg till en maskerad

Idag ska han på vanligt kalas. Ska göra honom fin nu, får se om jag får in en bild på honom sen

Vi ses senare

• Junija

Piaf: OJ, va stilig han blev Ni fick verkligen till sminkning och kläder!
    Ni är så fina hela familjen!!

• Nallen

Hej brudar!

Är inne och vänder idag. Har precis varit ute på långpromenad i det fina höstvädret. Har också varit ute och festat på allvar för första gången sedan Alice kom. Mår ändå förhållandevis bra idag, vilket är skönt.

Nu ska hela familjen mysa framför film. Så gott!

• Junija

Nallen: Kul att se dig!

Va skoj att du fick festa loss lite. Det behöver man ibland

• Piaf

Nallen:
    Hej! Bra, då vet vi att du också kan festa loss!!! Den egenskapen är bra att ha med sig till glassträffarna

Ha en skön filmeftermiddag

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D