• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Björkeli

Go kvällen!!

Yas, ledig hela 2 dagar!!
    Fast imon är det kalas så vi håller på o röjer här... *tråkigt*

Men jag tänkte bara komma in o dela med mig att ett skrattanfall jag just fick.
    Madicken o Elvira hade precis badat klart o sprang omkring nakna här hemma. Vi har en lgh så det går att springa runt, runt... Kök - vardagsrum - hall - kök - osv osv...
    Så försökte jag få på en blöja men det gick inte o så såg jag att hon kissat på golvet. Torkade upp det o tänkte att ja, då gör det inget om hon springer en stund till naken. Olyckan är ju redan skedd...

Så är jag i vardagsrummet, Madicken fortsätter att springa runt, runt, runt. Så här jag att hon ramlar i hallen varje gång hon kommer dit... Tar mig en titt o visst har hon kissat en rejäl pöl mitt i hallen! O hela hon är insmord med kiss, så varje gång hon kommer till pölen ramlar hon i en konstigt ställning för att sedan glida vidare ut efter golvet... O så upp igen. O när jag ligger där på golvet o torkar o hon bara fortsätter springa, ramla o glida går det inte att hålla sig! Så tillslut sitter jag, Elvira o Madicken bara o skrattar åt eländet!

Stor kram på Er!! Ses kanske senare!!

• fru bengtsson

Björkeli: Kan riktigt se er framför mig!

• Björkeli

Hej Fru B!!

Har jag ju glämt o säga, jag har klippt mig!

Lika kort som page, men mkt mer uppklippt! Skulle bli lite tuff...men frisören missuppfattade mig nog för jag ser mest snäll ut. Som om jag är 12år ungefär...

• Madge

Nu är jag hemma! Ska strax gå och lägga mig! Har haft jättekul ikväll, vi tog ut en tjej som gifte sig i augusti. Var på ett sånt dära behandlingsställe där man kan göra olika behandlingar. Till bruden hade vi samlat ihop pengar så hon fick välja bland lite olika saker.
    Alla vi andra fick ögonbrynen vaxade och plockade. Sen fick vi lite ögonmakeup. Kände inte igen mig själv sen nästan . Nu har jag tvättat bort sminket, men hjälp vad annourlunda man ser ut i ansiktet ändå.

• Björkeli

glöm inte att höja ljudet innan!!!

• yohanna

godmorgon tjejer! vad e planerna för dagen?

• Lalune2

Hur borta är inte jag då, skrev godmorgon till er alla i Glassalmanackan istället!

MEn GODMORGON!!

• fru bengtsson

Godmorgon tjejer!

Björkeli: Jag känner fortfarande igen mig...

Nu ska vi ut på en härlig skogspromenad i det mindre härliga vädret. Ha det gott alla!

• fru bengtsson

Björkeli: Ett kort på nya frisyren kanske....?

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D