• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • yohanna
    Piaf: bra, då hör jag av mig när jag närmar mig slutdelen i projektet.
    Gislöv: jag e hemma o har lunch från jobbet. (låter så kul o säga jobbet. ) vad gör du?
  • Junija

Piaf: Menar du att hon sa så?? Man blir mållös VARFÖR VARFÖR väljer sådana människor ett sådant yrke? Ingår det inte i utbildningskraven att man ska ha _någon_ typ av social kompetens, eller är det enbart betyg i teori som är det väsentliga?

• Gisse the one and only

Yohanna

Jag sitter och snorar lite, fryser och dricker kaffe Ska jobba igen på onsd och jag ska hämta sonen kl 14, sen ska vi mysa.

Oj föresten så brann det i huset i morse och sex brandbilar, tre ambulanser , polis mm var här. Mennen gick till jobbet, nere på 2:a vån luktade det brandrök och var lite rökigt. Han åkte upp igen och ringde sos, och sen vart det i full gång.

Gubben Gustavsson på 2:a vån, hade "bara" tappat en fimp på golvet bland sina reklamblad och sopor :-0 så det tog fyr.......puhh!!

• Piaf

Junija:
    Ja eller hur!
    Och jag tycker att jag har stött på så många sånna. Och då är jag endå inte den där ynkliga typen som kräver stöd från obekanta eller syrror som jag bara stöter på under en undersökning... Konstigt att man söker sig till den här typ av yrke!

Tänker på de människor som stöter på den här typen av nongalans när de behöver som störst stöd och som INTE har en stöttande omgivning... Det kan vara ett leende den här människans dag skulle ha hängt på, så kan det i alla fall vara för mig...
    E det inte så för dig också?

• calcioaddict

Hejsan på er! Jag hinner inte läsa tillbaka i tråden just nu tyvärr.

Yohanna: Håller du på och skriver en bok?

Piaf: Jag blev rörd när du beskrev hur Ludvig kom fram och la sin hand på din arm. Det måste ha värmt.

Gislöv: Vad läskigt med eldsvåda! En gång brann det i huset i Göteborg där jag bodde. Ett par stora Grand Danois fanns i lägenheten och brandmännen lyckades i sista stund rädd hundarna! De hade rest en jättestege och brandmannen klättrade in och kom ut med en hund i taget slängd över axeln. Och de hundarna är ju jättelika! Vilken hjälteinsats!!

• calcioaddict

Jag glömde heja på dig, Junija! Hej hej!

• Junija

Gislöv: Va otäckt!!!!

Piaf: Precis! Vid vissa tillfällen är ett leende nästintill avgörande för hur dagen artar sig. Ett enda litet leende kan göra så mycket nytta, samtidigt som ett uteblivet leende kan göra så mycket skada.

Calcio: Hej! Hur går det på jobbet?

• calcioaddict

Junija: Det går riktigt bra faktiskt. Över förväntan. Hur mycket jobbar du förresten?

• Junija

Calcio: Va roligt! Jag kan tänka mig att du är en helt suverän chef!!
    Jag jobbar 75% än så länge. Får se när jag går upp till heltid, men det blir inte än på ett tag

• yohanna
    Gislöv: läskigt! tur att allt gick bra!
    ca: jajamensan. som mitt projektarbete. började igår och är så motiverad att fortsätta. att skriva är verkligen det bästa jag vet.
Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D