Hej tjejer!
Tack för tummarna som ni höll för mig, tyvärr hjälpte inte det då våran lilla eskimå inte klarade upptiningen., men vi får ju ett försök till ifrån landstinget så vi hoppas att det ska leda till en graviditet samt några små eskimåer som kan ge ett syskon så småningom. Just nu njuter vi bara av att det snart är jul (älskar julen) och varandra.
Det känns som att vi har kommit varandra ännu närmare varandra efter i torsdags och vi är båda två på ett strålande humör, konstigt nog.
Men det kanske beror på att vi båda två kände att även om vi hade fått tillbaka vår lilla frysis så skulle det inte leda till en graviditet, nu blir det ju en ny donator så vi hoppas att det blir ett bättre resultat!!
Vi kommer troligtvis att göra nästa försök i mars. Vi fick välja januari eller mars men vi sa att det inte spelar oss någon roll, det är ju så nära varandra, så just nu lutar det åt mars. Men till dess så ska vi bara sattsa på varandra och vår relation samt på vår hälsa!! Jag ska försöka att gå ner några kilo i mellan jul och mars men det brukar inte vara några större problem.
Har inte mått så här bra sedan innan vi började med alla dessa behandlingar och det känns underbart!!
Många kramar Geten!!
Ps. Lycka till allihopa!!!!!!Ds.
Ps2. Kommer att fortsätta att hänga med er fast jag har en liten paus just nu, hoppas att det är ok. Ds.