• geten

Vi som gör äggdonation ute i Europa

kramiiis: Vi har ju inte betalat någonting själva men kommer att försöka att övertyga sambon att vi ska göra det om vi inte lyckas med frysisen. Vågar verkligen inte tro på ett + för min del denna gånng, tyvärr.
    Håller tummarna för dig att du får + imorgon!!!!

isisisis: Tack, de kan nog hinna bli blå innan du får släppa dem är rädd att det kan ta några månader hoppas att det är ok.

• geten

saknarknytte: Tack för dina koloka ord, du har helt rätt i det du säger. Frysisen var ju av toppkvalitet!! Det var ju visserligen den som jag fick tillbaka också men det kan ju bli ett bättre resultat med den lilla eskimån

• geten

kramiiis: Ja, det är nog mitt största problem just nu tror jag att övertala honom. Men tycker att han är lite elak om han tvingar mig att avstå ev fler försök bara för att han tycker att det är dyrt. Vad är 50.000 i dagens läge? inga gigantiska summor i varje fall.
    Jag hoppas ändå att det ska gå bra för dig!!!
    Krammmmm

• geten

kramiiis: det hoppas vi på!! Och du också, vi ska ju följas åt tills de föds ju!!! Så jag tycker att vi bestämmer att de små eskimåerna nu ska inta våra varma magar i 9månader då de här små tjuriga rackarna inte tycks ha fattat hur trivsamt det är där inne och vilka underbara föräldrar som väntar på dem! KRAM

• geten

saknarknytte: Håller tummar och tår för dig att du får ett + !!

• geten

isisisis: Va bra Jag har bara tittat på priset på Rmc i Linköping där vi går nu. Har ju halkat in lite här hos er fast jag gjort mitt äd i Sverige. Hoppas att ni inte blir arga nu Tycker att detta är en så bra tråd och det finns ju inte så många om just äd.

• geten

kramiiis: Kram!!! Klart att han kommer att ändra sig det är säkert bara den första reaktionen. Ni har ju massor av möjligheter kvar med alla era frysisar.

Väntar själv på att det ska bli lördag så att vi kan gå vidare till nästa steg.

• geten

kramiiis: Klart att han inte kommer att göra det måste nog bara sjunka in först så att han kan se framåt. Kramar om igen!!!

• geten

Visst är det konstigt att de ska vara så annorlunda mot hur vi kvinnor är. Jag försöker att lägga in att jag tycker att vi ska betala ett försök (som det är i vårt fall) om inte våran eskimå blir till en bebis i min mage.
    Har en liten knäpp fundering, detta pga att han är så negativ till att vi ska betala själva och det är att det bästa vore ju om jag inte får ett mirakel + på lördag att inte våran eskimå klarar upptining så att vi får ett helt nytt försök från landstinget med möjligheter till både ET och flera eskimåer......

• geten

kramiiis: Tack! Men jag tror att jag kommer att få - på lördag är helt inställd på det så blir jag inte lika besviken. Men en dag ska både du och jag och alla andra som kämpar i denna tråd få våra efterlängtade barn så är det bara!!!!!

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa