• geten

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Bette: Det är bra siffror det!! Vid ET så fick jag ju tillbaka ett toppembryo men det gcik inte vägen ändå. Har ju gjort min beandling på RMC iLinköping och har inte sett deras senaste siffror de man kan se på deras hemsida är från 2007 och då lädde 43,5% till födsel.

• geten

Tack för era tips!!!
    Trombyl är det receptfritt????
    Ska ta det lugnt när det väl är dags men ändå röra på mig!!!
    Dricka mycket vatten och kanske se till att äta mycket omega3!!
    Kortisonet som ni äter beror det på att ni har väldigt bra imunförsvar eller har ni fått det ändå???? Det finns ju ganska mycket biverkningar med kortison också.

• geten

Min sköterska sa när jag pratade med henne igår att det kunde ta från några dagar upp till 2 veckor innan den kommer.

• geten

Inte jag heller, slutade med mina mediciner igår, vill att den ska komma snart!!!! Inte på lördag dock för då ska jag till Ullared och då vore det rätt skönt att inte blöda men..... med min tur så kommer den väl då

Du skulle få göra fet direkt på denna blödning va??
    Jag får vänta tills min "riktiga" mens kommer....

• geten

kramiiis: Undrar varför det är så olika från klinik till klinik? På Rmc sa de att de inte gör några fet på behandlings blödningar utan att man gör den först på den första "riktiga" mensen. Hoppas att den kommer innan 1 december så att vi hinner göra fet innan jul..... och att det sedan faktiskt bli ett +!!!!!!!!! (kanske på julafton )

Sitter här hemma med migrän idag, bläääääääääääääääääää!!!!!! Får alltid det när jag varit spännd och stressad över någonting och sedan när det släpper kommer den som ett brev på posten.

• geten

Kramiiis: Ingen aning heller vad som är bäst eller ju bäst är att få +

Det går ganska bra när jag är still men att gå till jobbet också springa omkring hela dagen är inte att tänka på.... men som tur är brukar det ge sig efter en halv dag eller max en hel.

• geten

isisisis: Tack för ditt svar. Man får väl de medicinerna som ens läkare tycker att man behöver antar jag... men man vill gärna hitta olika lösningar för att lyckas.

• geten

Jag har ingenting imot att vänta en månad faktiskt, litar på att min läkare vet vad hon gör!!! Säkert inget av alternativen som är rätt eller fel.

• geten

Hej tjejer!!

"Mensen" kom i fredags efter det att jag slutade med vaggisarna i tisdags...
    ... men jag har en liten fundering.
    Det är så att jag hade en fruktansvärd mensvärk i fredags och sen kom det ut en klump stor som en pingisboll...
    ...funderar på om det faktiskt var så att det var ett supertidigt mf, bara det att jag inte blödde ut det förens jag slutade med vaggisarna.
    Hade ju massor av gravsymptom och tyckte mig se ett mycket,mycket svagt plus första gången jag testade men sen blev det ju bara minus........
    Man kanske kan få så stora klumpar ändå??? Jag har aldrig fått det innan i varje fall.

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa