Vi som gör äggdonation ute i Europa
Hur gör man de små söta rosa gummorna?!?! Pinsamt dålig på det.....
Hur gör man de små söta rosa gummorna?!?! Pinsamt dålig på det.....
Tack!!
Min sambo har också haft jättebra resultat på spermaproven men inget ägg blev befruktat på vanlig ivf bara de som blev icsi blev befruktade(detta vid äd) tror inte att det beror på spermierna.
Grattis till er som fått era efterlängtade + !!!! (Är lite avis)
Tyvärr fick vi - igår också men jag skulle göra ytterligare ett test i början på veckan sa de (känns onödigt). Men vi hoppas att vi hinner göra FET innan jul och att det går bättre då. Är det några av er som fått + efter FET eller har ni gjort färskförsök allihopa?
Kram Geten
Har pratat med RMC idag och jag ska göra ytterligare minst ett test, varför undrar jag?!?!?!??? Men sen blir det FET hoppas hinna med det innan jul men de gör ingenting på den här blödningen som kommer när jag slutar med vaggisarna.
Hej tjejer!
Behöver lite peppning idag!!! Väntar på att RMC ska ringa under dagen och säga hur vi går vidare, hoppas att de säger att vi får göra FET snarast. HUr mycket ska man våga hoppas på att FET kommer gå bra nu när inte ET gjorde det??? HUvudet är så fullt av frågor att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen....
Kan man själv gör något för att förbättra chanserna för att det ska gå bra????
Hoppas att någon/några kan hjälpa mig att få lite mer positiv sett att se på detta...
Snälla ge mig lite positiva tankar.......... Ska vi sitta här på vår ålders höst och "bara" ha varandra?!?!??!???? Vill såååå gärna bli tre i vår familj
Ja, åldern är ju ivarje fall lite bra
Vi har förökt i över 3år nu, det var 2år sedan som vi sökte hjälp. Fick testa pergo först i några månader och sedan skulle vi gjort ivf förra hösten men den behandlingen fick avbrytas eftersom att jag svarade så dåligt på medicinen. Hur ser er historia ut?
Kram Geten
Ja, det hoppas jag också
Har ju tagit hur mycket prover som helst, äl-provet var jättebra, fsh var normalt men i överkanten så de var jättepositiva till ivf. (Av pergon fick jag tunn slemhinna). Men när jag inte svarade på behandlingen så tog de AMH-prov som visade på jättelåga siffror 0,134 det ska vara minst 0,5 för att de ska göra ivf, så dä var det bara äd kvar för oss och det är där vi är nu.
Men det känns tugnt nu när testet visade negativt.
Har aldrig varit gravid!!
Tack för ditt/dina svar!!!
Hoppas så in i vassen att det ska gå bra med vår eskimå Det var lika goda chanser som vid ET sa de igår när jag pratade med dem (bara den klarar upptining).
Ett litet problem är ju om vi inte lyckas då min sambo i nu läget inte är jätte pigg på att fortsätta....
...hoppas kunna övertala och övertyga honom att det visst är värt att göra det. Om läkarna är positiva till det förstås!!