• geten

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Hej!
    har en liten fråga som jag undrar om ni kan hjälpa mig att svara på:
    Är på ruvardag 11 (har gjort äd, dock i Sverige) Nu till min fråga har haft "mensvärk" till och från sedan i lördags och innan det så hade jag jätte hugg i höger äggstock som stålade ut lite i ljumsken. Har även haft ont långt ner i svanken från och till. Om det varit en normal menscykel så skulle mensen kommit i måndags eller tisdags men ännu ingenting (brukar även ha spottings ett par dagar innan) Tror ni att detta kan vara ett gott tecken eller luras kroppen??

• geten

Hej!

Merlot: beklagar. Håller tummarna för att det ska gå bra för er nästa gång.

En almänn fråga: Ni som inte fått + utan mens innan vilken rd fick ni den på??

Är ET likamed dag 0 eller 1 alla säger olika??

Kram Geten

• geten

Estra: Jo det stämmer att det var ett bra tag sedan jag hade ET närmare bestämmt 26/9 men jag har inte testdag förens den 17/10 alltså nästa lördag..... hur lång väntan som helst. Men för hoppningsvis så stämmer detta ordspråk: Den som väntar på något gott....

Någon annan som kan svara på min fråga som jag ställde tidigare idag: Vilken dag fick ni er mens på som inte fick ett +?

Vill också passa på att önska alla LYCKA TILL!!!! med sina behandlingar/ruvande/graviditeter.

Kram Geten

• geten

Slänger in en fråga till, hoppas att det är ok!

Hur lång tid efter ET har ni haft TD???

/Geten

• geten

Hej igen!
    Har testat nu i eftermiddag på rd 17 det blev minus, har td på lördag rd 21 men det lär ju inte visa + då. Får väl hoppas på att nästa gång ger bättre lycka.

• geten

Jo, jag har 4 dagar kvar till td men jag är ju på rd 17 idag och har td på dag 21 så jag trodde att det skulle visa rätt resultat idag eftersom att det är så många som får td redan på dag 14.....

• geten

Vet att det är dumt att testa tidigare än td och ännu dummare att göra det mitt på dagen. Ska också testa på min "rikitga" td och sen utgå ifrån det resultatet. Men det känns inte jätte positivt ändå tyvärr.

• geten

Caribe: Tack för dina ord. Jag har ju td på lördag och kommer att göra ett test då men har inga förhoppningar att det kommer att visa +. Vi har bara en liten i frysen men kanske är det den som kommer att bli vårat + och vår bebis.

Är det större chans att lyckas vi äd än vanlig ivf?

• geten

Caribe: Ok, tack för det svaret det låter ju bra att chanserna är större.
    Vi får nog också hoppas på vår frysis men hade ju övskat att det gick bra nu och att vi hade haft den kvar till ett syskonförsök. Min sambo vet ju inte om han tycker att vi ska betala ett eget försök om det inte går vägen med nästa heller och det tycker jag känns lite sådär eftersom att jag tycker att det kan vara värt att betala de pengarna för att få vårat så hett efterlängtade barn. Hoppas att han ändrar sig om det inte blir + för oss.

• geten

Caribe: Nä oftast är det väl någonting som inte stämmer där jag är 30 har en bra ägglossning men äggen är skit. Gjorde AMH-prov i och med ett misslyckat ivf-försök förra hösten och det var 0,134 katastrof!!!

Ni som betalar era äd själva har ni sparat ihop de pengarna eller har ni lånat?

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa