Hinos skrev 2009-09-28 13:09:27 följande:
Gottisen då är vi två... Jag ligger mest hela dagarna, är helt slut och mår illa. Jag är uppe vissa dagar på eftermiddagen men aldrig före lunch... Jag hoppas det går över då pillerna är slut! Jag blir serverad alla måltider av min söte man och jobbar han förbereder han så jag klara mig tills han kommer hem. Jag äter inte mycket innan lunch för den delen heller. Håller fortfarande på med frukosten!!!
Vilken trevlig make du har. Min är också supergosig och ställer upp och lagar ofta mat här hemma. I helgen har vi planterat syrener och då är det han som grävt och planterat och jag har planterat ljung i krukor och vattnat alla växter. Vi satte lite höstlökar också, påskliljor som kommer nästa vår.
Illamåendet brukar väl gå över efter vecka 12 i graviditeten och tröttheten också. För mig var tröttheten oslagbar, jag var helt slut men efter vecka 12 så var jag som vanligt och nu i vecka 31 är jag mer trött igen, men jag kan vara uppe lätt till midnatt det är inget problem bara jag vilar lite på eftermiddagen.
Bette
Bette