• Caribe

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Carmenzita - RD11 är ju väldigt tidigt, jag skulle inte lita på ett grav test innan dag 13-14! Ge inte upp ännu även om jag förstår att det känns jättejobbigt just nu!

Kramiiis - åh vilken söt mumin jag hoppas på många "troll" till oss alla

Väntar otåligt på att få göra FET den 8 december
  • Caribe

Låla - tack vännen ja katter är lustiga på det sättet, man känner sig som värsta djurplågaren tur att din jycke är så snäll, då är det bara att hoppas att SJ sköter sig oxå! Kram Kram

• Caribe

My turn - jag skulle oxå ta ett blodprov innan jag slutade med medicinerna! Förstår att det känns tungt med minus på stickan, som carmencita säger hoppet är ju det sista som lämnar en och ibland sker ju mirakel! Hoppas för både din och carmencitas skull!

Låla gud vad läbbigt med störtblödning på tåget, stackars dig skönt att höra att det avtagit, phu man blir alldeles svettig av att läsa om sånt här, kan riktigt leva mig in i skräcken.... när har du vul inplanerat?

Annikamarie grattis till att ha blivit ruvare en 9-cellig kämpe, nu skall det fastna och bli ett fint + lagom till jul

Bettina vet tyvärr inte ngt ang om man kan skippa nedregleringsspruta?

Loppan - hoppas hårt för pytte och bus

Själv var jag på VUL kontroll idag och min slemhinna var på 10 mm så jag är redo, för återföring nästa tisdag nu hoppas jag bara att en eller två av mina embryon överlever tiningen, vill ju så gärna få ett + i julklapp!

Lycka till nu Bette {#lang_emotions_flower}

Kram Kram

• Caribe

Låla - nästan som det kommuncieras från magen att det mås bra därinne och därför skickas illamående till blivande mamma 

Gottisen eftermiddagar/kvällar är nog alla rätt däckade nu pga mörkret, men du har iallafall ngt legitimt att skylla på

Grattis Geten 

• Caribe
    kramiiis skrev 2009-11-30 11:05:29 följande:
    !inte till min förvåning så testade jag minus igår igen (RD 19). Ska ringa/maila kliniken så fort jag bara orkar ta tag i det. Hoppas på FET i mitten av januari om menscykeln godkänner det och AVA kan och sambon vill fortsätta, verkar vara det mest tvivelaktiga just nu...
    Sorry vännen! Fortsätt kämpa & jag hoppas sambon sätter igång och stöttar oxå! Kanske kan ni hitta tillbaka till varandra lite under den kommande semestern?
  • Caribe

Saknarknytte - beklagar verkligen att den ena lille inte orkade stanna kvar hos er
    förstår att ni hade ställt in er på tvillingar & gladde er så över det. Men Ni får försöka fokusera om och istället hoppas vi nu stenhårt att det andra lille knyttet är en tuffing där inne! Men jag vet hur det känns vi blev ju oxå superledsna, när den ena lille inte stannade kvar, men huvudsaken är ju nu att den ena orkar hela vägen, det håller jag tummarna för!
    Varma kramar {#lang_emotions_heart}

• Caribe

Saknarknytte ja se till att vila ordentligt nu!

Kramiiis du får dagens ros för att du är så positiv {#lang_emotions_flower}

Såg i en annan tråd att i Riga frågar dom efter blodgrupp, det gör dom ju inte i Åbo. Spelar det ngn roll? Jag fick ju i samband med mitt missfall reda på att jag är A Rh negativ och fick en anti-D spruta i baken pga det!

• Caribe

Bara en liten parantes.. dom gör det inte lätt för en på Åbo kliniken, receptionisten man ringer till heter Merja, man skall då fråga efter sjuksköterskan Marjo och som imorgon skall jag dessutom prata med labbet efter att jag pratat med Marjo och hon heter Marja..... det gäller att hålla tungan rätt i mun  dom borde kvottera vid anställning, inga fler kvinnor med namn på "M"

• Caribe

Spännande läsning Kramiiis, stod det ngt i artikeln om dos och när börja/sluta med prednisolonet?

• Caribe

Kramiiis ja intressant.. i mitt fall efter mitt Ma, så kommer jag fortsätta m pred+asa till vecka 12 om jag skulle ha turen att bli gravid!

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa