• Caribe

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Skulle bli så glad om det blev mirakel + för dig Kramiiis det vet du! {#lang_emotions_heart} 

Även för dig Crijo, tycker absolut att du skall lugna dig med spinningpass och inte ge upp ännu!

Väntar otåligt på att få göra FET den 8 december
  • Caribe

Vännen vännen jublar här grattis zxzx vad glad jag blir för Er skull {#lang_emotions_sunny} får tårar i ögonen av lycka!  {#lang_emotions_heart} {#lang_emotions_gravid}{#lang_emotions_plus}

• Caribe

Varmt lycka till Merlot {#lang_emotions_heart}

• Caribe

Kramiiis vilket härligt positivitets piller du måste ha svalt skönt att höra att du har din kämpar glöd! Jag är övertygad om att om vi håller kvar den så skall vi lyckas ngn gång!

Lider med alla er som har diverse blödningar, fy vilken fruktansvärd nervpress! Men det verkar ju vara otroligt vanligt och jag hoppas det skall gå bra för er alla! Jobbigt när man har flera veckor att vänta till först VUL oxå... egentligen skulle man bli sövd när man +:ar för att sen bli väckt efter vecka 12 och få höra att allt är bra!

Geten lycka till på vul, jag gör mitt vul inför FET på måndag

Grattis Lucindra till plusset, jag hoppas dom läskiga sprutorna gjorde susen!

Kram Kram

• Caribe

Ja det vore ngt det? Man stod där med grav testet i högsta hugg och väntade på utslaget och bredvid stod narkoskläkaren beredd

• Caribe

Idag lyser solen över stockholm, härligt {#lang_emotions_sunny} man behöver verkligen ljus just nu!

Geten då håller jag tummarna att slemhinnan kommit upp till 8mm eller över till på måndag! Jag har ju oxå vul på måndag och är nervös att slemhinnan skall krångla denna gången, den har ju alltid varit över 10 mm förut men med tanke på det jobbiga missfallet är jag orolig... tummar för oss båda

Lucindra nej i Åbo använder dom sig inte av dom där otäcka sprutorna, men jag skulle nog kunna tjonga in vad som helst i magen om det stoppade blödningarna

Tänker på dig zxzx det riktigt stuttsar från dina rader hur nojjig du är nu och jag förstår dig verkligen och jag hoppas så att det ska gå hela vägen den här gången!

Lycka till Bette {#lang_emotions_baby} härligt att snart ha nått mål linjen

Kram Kram Alla

• Caribe

Geten mitt datum (8/12) bestämdes direkt när jag ringde och rapporterade att jag fått mens, tror dom har standard att ha FET kring dag 21 i Åbo! Den 8/12 är ju min dag 21! 

Vad är du på för dag torsdag-fredag nästa vecka då?

I Åbo kan dom ju inte vara lika flexibla då man skall hinna boka resa etc samt att dom inte kan lägga det på en helg och dom gärna vill ha en vardag innan FET för att tina embryon! 

• Caribe

Låla vad skönt att det gav med sig, lät läbbigt med dom där klumparna, jag skulle nog oxå freakat ut, men det kan ju vara levrat blod av känsliga slemhinnor, ja det verkar kunna vara så mkt som kan ge blödningar utan att det är ngn fara!

Lycka till med tågresan, jag brukar vara mer stressad över själva djuret, dvs mina katter tycker inte om att transporteras och ylar vilt non stopp när jag flög till Ängelholm en gång med ena katten så var jag tvungen att ge henne lugnande tablett innan och ändå vrålade hon så att en medpassagare frågade om jag hade en tiger där bak....

• Caribe

Geten- då har du ju lite att spela på och då kanske din klinik tänker att om det går med din slemhinna så gör dom innan helgen, annars har du ju möligheten att skjuta lite på det om slemhinnan inte sköter sig, så det är ju bra!

• Caribe

Kramiiis - kanske för att dom vet att min slemhinna alltid sköter sig (peppar peppar) som dom planerade direkt med mig eller jag vet inte? skönt var det iallafall för då kunde jag lyxa till med A hytt när man kunde boka i vettig tid kram tebax

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa