• Caribe

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Vi tänker lika tandmaja

Väntar otåligt på att få göra FET, hoppas på mitten av November
  • Caribe

Makima GRATTIS VÄNNEN! Förstår att lyckan måste vara total nu med tanke på förra gången,vilken milstolpe att passera, ett tickande hjärta och som sagt än finns det stora chanser för ännu ett pickande hjärta, dels som isisisis säger att en kan vara lite efter den andra och oxå att det är svårt att se så tidigt i graviditeten! Blir så glad för Er skull TJOHOOOOOOO!!! {#lang_emotions_flower}

• Caribe
    Makima46 skrev 2009-11-06 13:32:19 följande:
    Och är så glad att kunna ge hopp till er andra som tvivlar lite på att FET kan funka!Jag är ju ett bevis på det
    Det tackar jag extra för
  • Caribe

Tigermom grattis vännen {#lang_emotions_heart} är så glad för Er skull, minns fortfarande när vi hejjade på varandra på uppvaket på SH efter ÄP och nu är du äntligen mamma, vilken lycka! Hoppas hoppas att jag snart får gå i dina fotspår vännen! Det är ju tack vare dig som jag tog mig i kragen och gick vidare till ÄD

Välkommen hit Krista

Kramiis nu har du mina hårdaste tummar laddade och redo, den här gången skall det gå hela vägen till +! Hejjar redan nu! Kram

Själv hoppas jag att min mens nr 2 efter missfallet kommer till helgen och att jag då får sätta igång med progynon inför FET! Har längtat och väntat så och är såååå redo!

Kram Kram Alla kämpar

• Caribe
    Nioli skrev 2009-11-09 10:15:46 följande:
    Håller tummarna för dig Kramiiis och bra att du kollar så att Åbo ligger kvar eftersom jag snart kommer efter
    kramiiis skrev 2009-11-09 10:12:58 följande:
    jo jag åker ikväll, med båten. snart dags för er att få träffa lillkillen!
    Och jag med men jag är villig att låta kramiiis få första plusset
  • Caribe

Kramiiis det kan ju bli jättemysigt, ta med dig ngt riktigt bra att läsa, bok eller tidningar & gå till taxfreen och köp lite gottis och sen bullar du upp dig på ena sängen med alla kuddar och täcken, nu vet jag ju inte vad för hytt du bokat, men så länge det inte är C hytt så tycker jag det är rätt mysigt, fast roligare med sällskap så klart!
    Om du inte känner för att äta middag i restaurangen, så kan du ju köpa med dig ngn god baguette eller sallad? Har du bokat dag hotel att hänga i före och efter FET? annars blir det lite väl segt...

• Caribe

Kramiis - B hytt är ju mysigt unna dig lite skvaller tidningar oxå, om du gillar sånt vill säga kan vara skönt att bläddra i ngt lätt smält. Jag brukar oxå bo på scandic plaza

• Caribe
    kramiiis skrev 2009-11-09 10:34:07 följande:
    caribe: ska ut å köpa lite tidningar sen oxå, tur båten går så sent och att jag tagit halvledigt från jobbet idag undrar om man kan smuggla med sig katten, han kom just och gosade ner sig i mitt knä.
    Ja tänk vad mysigt det skulle vara
  • Caribe

Tandmaja - ha ha ha jamen då har jag ju lyckats tänk vad kul det skulle vara om det ngn gång blev tajmat så att man åkte samtidigt som en medsyster härifrån, då skulle man inte ha brist på samtalsämnen iallafall

• Caribe

Tandmaja och isisisis - vad trevligt det låter att åka samtidigt som några andra vi får väl se här framöver om man får till det

Jag har oxå träffat flera från FL, har varit på 2 tjejmiddagar ute ett helt gäng samt varit på drinkmöte på gondolen alla 3 ggr var lika trevliga! Men nu har jag slutat med såna träffar för alla som jag har träffat har gått vidare till både 1 och 2 barn och det gör lite ont.... nästa gång vill jag ha latte mamma träff

Låla ja nog saknar man sina djur ngt oerhört när man är borta från dom, mina 2 katter är som mina surrogat bebisar, speciellt den ena som följer mig vart jag än går... min lilla katt son det låter väl som bra tecken på stickningar i ljumsken och illamående, hoppas

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa