Vi som gör äggdonation ute i Europa
Vi tänker lika tandmaja
Vi tänker lika tandmaja
Makima GRATTIS VÄNNEN! Förstår att lyckan måste vara total nu med tanke på förra gången,vilken milstolpe att passera, ett tickande hjärta och som sagt än finns det stora chanser för ännu ett pickande hjärta, dels som isisisis säger att en kan vara lite efter den andra och oxå att det är svårt att se så tidigt i graviditeten! Blir så glad för Er skull TJOHOOOOOOO!!!
Tigermom grattis vännen är så glad för Er skull, minns fortfarande när vi hejjade på varandra på uppvaket på SH efter ÄP och nu är du äntligen mamma, vilken lycka! Hoppas hoppas att jag snart får gå i dina fotspår vännen! Det är ju tack vare dig som jag tog mig i kragen och gick vidare till ÄD
Välkommen hit Krista
Kramiis nu har du mina hårdaste tummar laddade och redo, den här gången skall det gå hela vägen till +! Hejjar redan nu! Kram
Själv hoppas jag att min mens nr 2 efter missfallet kommer till helgen och att jag då får sätta igång med progynon inför FET! Har längtat och väntat så och är såååå redo!
Kram Kram Alla kämpar
Kramiiis det kan ju bli jättemysigt, ta med dig ngt riktigt bra att läsa, bok eller tidningar & gå till taxfreen och köp lite gottis och sen bullar du upp dig på ena sängen med alla kuddar och täcken, nu vet jag ju inte vad för hytt du bokat, men så länge det inte är C hytt så tycker jag det är rätt mysigt, fast roligare med sällskap så klart!
Om du inte känner för att äta middag i restaurangen, så kan du ju köpa med dig ngn god baguette eller sallad? Har du bokat dag hotel att hänga i före och efter FET? annars blir det lite väl segt...
Kramiis - B hytt är ju mysigt unna dig lite skvaller tidningar oxå, om du gillar sånt vill säga kan vara skönt att bläddra i ngt lätt smält. Jag brukar oxå bo på scandic plaza
Tandmaja - ha ha ha jamen då har jag ju lyckats tänk vad kul det skulle vara om det ngn gång blev tajmat så att man åkte samtidigt som en medsyster härifrån, då skulle man inte ha brist på samtalsämnen iallafall
Tandmaja och isisisis - vad trevligt det låter att åka samtidigt som några andra vi får väl se här framöver om man får till det
Jag har oxå träffat flera från FL, har varit på 2 tjejmiddagar ute ett helt gäng samt varit på drinkmöte på gondolen alla 3 ggr var lika trevliga! Men nu har jag slutat med såna träffar för alla som jag har träffat har gått vidare till både 1 och 2 barn och det gör lite ont.... nästa gång vill jag ha latte mamma träff
Låla ja nog saknar man sina djur ngt oerhört när man är borta från dom, mina 2 katter är som mina surrogat bebisar, speciellt den ena som följer mig vart jag än går... min lilla katt son det låter väl som bra tecken på stickningar i ljumsken och illamående, hoppas