• mytrouble

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Caribe: Tack för inbjudan och för att du fixade en ny tråd! {#lang_emotions_kiss}

Actionvera: Jag känner igen det där. Oron gör att man inte kan glädja sig - som man 'borde'! Det var samma sak för mig. Men allteftersom tiden går och den lill* håller sig kvar där inne så kommer det då och då ändå att ploppa upp små hoppfulla och glädjande tankar. Det kommer! {#lang_emotions_sunny}

• mytrouble
    actionvera skrev 2009-09-10 15:18:11 följande:
    Jag försöker låta alla rädda tankar komma upp till ytan och sen släppa iväg dem i luften... berätta för kompisar om mina tankar osv Då känns det bättre. Så kroppsligt känner jag ingen oro eller rädsla utan bara lugn. Jag tror det är bra att ibland sätta ord på det man är rädd för och säga det högt istället för att svälja, förneka och låtsas som ingenting. Så ibland kanske jag låter räddare och oroligare än vad jag är.
    Har full förståelse för det Actionvera - låter bra. Jag är nog likadan {#lang_emotions_smile}

Knytte: Vilken fruktansvärd upplevelse - din stackare {#lang_emotions_frown} Hoppas det blir bra iaf nu med sprutan på måndag.

Caribe: Vilken tid det tagit - men skönt att du äntligen känner dig bättre!

sodkt: Tror ändå på dig den här gången {#lang_emotions_heart}

mockarutan: Va tråkigt. Hade satt in bara ett - eller?
  • mytrouble

Knytte: Va skönt att du är på gång nu - och att det blev tidigare var ju bra {#lang_emotions_laughing}

Hinos: Med tvillingar blir allting dubbelt. Mer illamående tex. Men som de andra säger - illamåendet betyder god prognos för graviditeten. Kanske kan vara lite tröst iaf? Hoppas det blir bättre snart när du går in i v 12... {#lang_emotions_sunny}

• mytrouble

Vallmo: Nej va tråkigt {#lang_emotions_frown} Vilken vecka var du i? Om MF alltid kommer ungefär samma tid (tror det är runt v 8) KAN det bero på immunologiska faktorer...

• mytrouble

Håller med Makima, man kunde gott ha börjat med det här för flera år sedan. Men det är lätt att säga nu {#lang_emotions_wink}

Annikamarie: Ruva lugnt nu! {#lang_emotions_dreamer}

• mytrouble

amn: Beklagar minuset... {#lang_emotions_frown} Men fint inlägg du skrev - och roligt att få höra om dina söta barn {#lang_emotions_sunny}

• mytrouble

Nioli: Grattis och ruva lugnt nu! {#lang_emotions_sunny}

Mirva: Hej! Kul att se dig i tråden igen - det var längesen {#lang_emotions_smile}

• mytrouble

Mirva: Jo, det är bra - peppar, peppar {#lang_emotions_smile} Hur är det med dig och din lilla tjej? Tänker du göra några fler behandlingar? {#lang_emotions_dreamer} Kram

• mytrouble

saknarknytte: De flesta sätter nog in två (som gör utomlands). Men i Sverige sätter man oftast in bara ett nu för tiden. Jag satte en ett vid min första ÄD - var också jättemycket i valet och kvalet då. Tänkte mycket på alla risker med tvillinggraviditeter. Och tyckte det var jättejobbigt att 'alla andra' tyckte jag skulle sätta in två. Blev faktiskt gravid då - men mkt tidigt MA. Vid mitt tredje satte jag in två - och är nu gravid med tvillingar. Har ångrat lite att jag satte in två. Det är lätt att vara efterklok, fast jag kände mig stressad av att snart nå åldersgränsen. Men om jag var i din ålder skulle jag ABSOLUT sätta in bara ett. Det är ju inte nån jättepanik - med tanke på din ålder menar jag... Och när du dessutom vet att du har din dåliga rygg. Så mitt råd är att du sätter in bara ett vid ett färskförsök. Ev två om du senare ska göra FET. Lycka till!! {#lang_emotions_flower}

V 23+1
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa