ÄD på KS Huddinge Del 5
Hej på er,
Startar om tråden då den gick ut den 9 augusti. Hoppas att alla har det superbra.
Hej på er,
Startar om tråden då den gick ut den 9 augusti. Hoppas att alla har det superbra.
Ojojoj, det visste jag inte. Tack för informationen. Jag hade 144 i hb, men det var genom ett stick i fingret som jag fick det värdet. Jag lämnade också ett blodprov som visar ett mera korrekt värde, men det har jag inte fått svar på ännu. Jag har alltid haft högt hb vet ej varför, kanske pga sparsam mens?
Jag äter verkligen inte mycket kött i alla fall. Jag har läst lite på nätet och gränsen går vid 146 vad jag förstår och sedan tolkar jag det som att det är i slutet av graviditeten som det är farligt med högt hb?
Jag äter omega3 ialla fall och det gör blodet mera lättflytande. Än en gång, tack!
Emmy, kul med er första farsdag!
Pricken, hur många dagar får du gå över tiden?
Finns det andra restriktioner för ÄD-mammor?
Amelie: Bra att de även tagit riktigt blodprov och inte bara stick i fingret för det provet kan vara missvisande. Har även jag funderat på om anledningen till mitt höga HB kan vara att jag varit utan blödningar flera år.
Bette: japp dags för VUL i morgon. Men jag vågar inte hoppas på för mycket
Hur går det för dig Pricken76: Är ni igång än? Hoppas snart att jag får läsa om att du har fått din lilla skrutt.
Kramar
Bette