ÄD på KS Huddinge Del 5
Hej på er,
Startar om tråden då den gick ut den 9 augusti. Hoppas att alla har det superbra.
Hej på er,
Startar om tråden då den gick ut den 9 augusti. Hoppas att alla har det superbra.
Ja, jag ska verkligen försöka att våga njuta.
Måste berätta en barnslig sak jag gjort idag, har köpt ett clearblue digitaltest. Vill så gärna se att det står "gravid" på displayen så jag kan ta in att detta är sant och jag inte drömmer. Näää dags att gå och kissa lite då...
Kram på er tjockmagar och er utan!!
Estra: Föstår verkligen din känsla över att inte kunna ta in beskedet. När man väntat så otroligt länge efter ett + på stickan, så tror man inte på det när det väl är där.
Geten: Det finns obegränsat antal plus här, så stanna kvar du.
Jag mår toppen, ingen värk på gång . Svullna händer och fötter, sura uppstötningar och en bebis som rör sig mycket, hela magen vobblar när den håller på. Undrar så när det är dax!!!
Pricek: Vad spännande att det snart är dags för dig!!
Pricken menar jag ju givetvis..
Estra, hur gick samtalet till Huddinge idag?
Jag minns att det var himla trevligt att få berätta en positiv nyhet och att få bli gratulerad.
Är himla glad att jag har hittat den här tråden.
Pricken, skönt att du mår hyfsat bra. Har ni tagit reda på könet?
Spännande nu när det är så nära.
Nu är det läggdags för mig. Är trött efter en lång arbetsdag. Vi hörs!
Bette och Pricken76: Det låter ju bra, då stannar jag i den här tråden
Väntar på samtal från läkaren för att lämna mitt negativa besked och hoppas på att de säger att vi hinner nästa behandling innan jul!!! Skulle ju kunna bli världens bästa julklapp!!
Hej på er!
Estra- att göra test där det står Gravid är inte barnsligt. Det är bara härligt
Geten- Hoppas verkligen på en fin äggskörd till er nästa gång! & som sagt, häng kvar här
Vi har varit på promenad. Adam sover skönt kvar där ute i vagnen. Har en ny PoP overall som han fått från mormor. Verkar bra, men det stora testet kommer när han vaknat & jag märker hur varm/kall han är. Har känt i nacken & det brukar vara en OK mätsticka. Där känns det lagom varmt iaf. Det är svårt det här med kläder på bebisar när det är höst/ vinter. Vänta ni bara
Hoppas ni mår bra allihop!
Hej hej!
Amelie:
Vi vet inte könet, så det ska bli riktigt spännande att snart få svaret
Så vi kör på vit och beige garderob här.
Emmy:
Kan tänka mig att det är svårt att veta hur man ska klä den lille så här års... det är rätt svårt att klä sig själv. Fast jag har väl det ganska lätt eftersonm garderoben är rätt begränsad. Är glad att det inte är så kallt, för då vet jag inte riktigt vad jag skulle ha på mig. Finns inte tillstymmelse till att knäppa kappan om man säger så
Geten: Håller tummarna för att ni får en ny behandling innan jul
Här händer inget... Men man kanske inte ska vara så ivrig. Tids nog kommer den med buller och bång. Men jag skulle hemskt gärna slippa att bli igångsatt. Så sänd gärna lite igångsättnings-tankar till bebben snart...typ om en vecka eller så.
Trevlig kväll till er.