ÄD på KS Huddinge Del 5
Hej på er,
Startar om tråden då den gick ut den 9 augusti. Hoppas att alla har det superbra.
Hej på er,
Startar om tråden då den gick ut den 9 augusti. Hoppas att alla har det superbra.
Hallo girls!
Jag har lyckats dammsuga bort knappen som man gör stor bokstav med, men det går ändå...
Villsågärna- Kul att det går framåt! Som tidigare skrivet, tiden rusar i väg- mars är inte långt bort. Håll ut!
Bette- jag har koll på de nya rönen ang alkohol & amning. Men, jag resonerar som så att jag kan lika gärna låta bli för det mesta. En "riktig" öl kan jag absolut ta, men eftersom jag sen vill övergå till alkoholfri kan det vara bäst att inte smaka den med alkohol för då smakar den andra svagdricka sen.. Kan dricka ett halvt glas vin till maten ibland. Men, det handlar ju om mer än om alkohol går ut i modersmjölken, man ska ju orka ta hand om sin bebis också & tex gå upp på natten.
Snart kommer mina bröder & svägerska. Hoppas ni får en mysig helg allihop!
Pricken- kanske bebis-helg för dig
Emmy: Hoppas du har rätt... Lill-Pricken får mer än gärna komma nu.
Jag kommer inte heller dricka alkohol,,,,man ska ju orka ta hand om plutten oxå. Men ett glas champagne, ja ett halvt då, det måste jag bara ha för att fira. Har längtat så länge efter det... både champagnen och att fira.
Hoppas på en skön helg för er alla. Till mig själv hoppas jag på en måttligt smärtfylld helg
Sitter & väntar på att folket ska dyka upp när som helst. Adam sover (än så länge).
Pricken- Det är värt all smärta i världen, jag lovar! Jag tog sterila kvaddlar, det var värt det (ajaj). Kvinnor kan
Kram!
Hej på er!
Nu har vi igår fått kallelse till Karolinska om ett par veckor på ett första samtal. När jag ringde dem sa de att vi ska få sätta igång efter nyår. Det har gått snabbare än vi förväntade oss och har äntligen något att vara glad över.
Jag undrar då hur många försök ni har fått. Det står att man har rätt till 2 färskförsök men att man kanske bara får ett pg a donatorbrist. Hur har det blivit för er? Har ni fått embryon till frysen också?
tack på förhand!