• Anonym ((super-roligt))

Roliga sexhistorier

Berätta just din historia, även om sex skall vara något vackert och underbart så kan de bli lite tokigt ibland, och skapa ett och ett annat skratt.

Eller

Har du en pinsam historia du vill dela med dig, så andra kan få sig ett gott skratt?

Ett skratt förlänger Livet, kom ihåg det !!

• Svar på tråden Roliga sexhistorier
  • smultro
    det har inte med sex men nästan. Det var när min man och jag träffades i början vi satt i soffan och kramades och pussas sen börjar pussandet  bli hångel mysig som 17 då när det är som mysigas rapar min man i min mun blä men vad vi skratta. efter åt fråga jag varför ahn gjorde det och ahn svara att han tyckte det var så mysig när vi hångla att han vill inte sluta
  • Pomea

Lite OT men gott och väl pinsamt...

På apoteket och ska köpa Pevaryl och har aldrig handlat det innan, är kanske sexton år. Frågar tanten om det är denhär krämen som ska användat mot, du vet, alltså... Då frågar hon mig "Har du överansträngdt den?" Jag blir röd i huvudet och säger att det tror jag inte..? Inser att hon inte pratar med mig utan ger råd till nån om en armskada och hon ser mycket road ut när jag står där med krämen i handen och försöker bedyra min oskuld.

Är nyförälskad, tror jag även är är 15, 16 år och sover över hos min kille. Spännande och otroligt mysigt. Han är ett par år äldre än mig och har egen lgh osv, som sagt spännande för mig. Vaknar i panik av att hela hans 90-säng är blöt. Hänvisar honom till badrummet medans jag gråter floder över att den extrema maginfluensa jag bävat för har gjort entré över hela vår knullsäng...Well, vi är dock ett par fortfarande, sju år senare:D

Vi hade en granne som jämt satte på tysk marchmusik så fort vi hade sex och sen ifall han hörde att vi gick ut från lägenheten så försökte han alltid fånga oss och snacka lite så vi skulle få skämmas...

• Anonym (oookej då)

Anonym ((super-roligt)) skrev 2009-08-05 10:31:09 följande:

Hahaha usch va hemskt, tappa kådisen mitt framför farsan :) Anonym (oookej då) skrev 2009-08-05 08:02:34 följande:
    PÅ pappan dessutom ju! Med oknuten kondom Guuuud vad jag skämdes.
  • Anonym
    Pomea skrev 2009-08-05 16:32:08 följande:
    Lite OT men gott och väl pinsamt... På apoteket och ska köpa Pevaryl och har aldrig handlat det innan, är kanske sexton år. Frågar tanten om det är denhär krämen som ska användat mot, du vet, alltså... Då frågar hon mig "Har du överansträngdt den?" Jag blir röd i huvudet och säger att det tror jag inte..? Inser att hon inte pratar med mig utan ger råd till nån om en armskada och hon ser mycket road ut när jag står där med krämen i handen och försöker bedyra min oskuld. Är nyförälskad, tror jag även är är 15, 16 år och sover över hos min kille. Spännande och otroligt mysigt. Han är ett par år äldre än mig och har egen lgh osv, som sagt spännande för mig. Vaknar i panik av att hela hans 90-säng är blöt. Hänvisar honom till badrummet medans jag gråter floder över att den extrema maginfluensa jag bävat för har gjort entré över hela vår knullsäng...Well, vi är dock ett par fortfarande, sju år senare:D Vi hade en granne som jämt satte på tysk marchmusik så fort vi hade sex och sen ifall han hörde att vi gick ut från lägenheten så försökte han alltid fånga oss och snacka lite så vi skulle få skämmas...
    hade du fått diarre i sängen eller han??
  • Anonym (oookej då)

Kom på en sak till

Min dåvarande (det tog slut av andra orsaker än den jag berättar om ) slickade mig och det var sååååå skönt. Så lyfte han mina ben lite bakåt upp mot magen, sen släppte han ner dem igen och då kom VÄRLDENS brak! Rakt i näsan på honom! Fast det var ju bara luft som varit "inne och vänt" men ÄNDÅ!

Sen så har jag somnat mitt i också haha. Men jag lyckades nog dölja det ganska bra... Hoppas jag, han sa inget men han tittade lite mäörkt..

• Anonym (grabb)

Usch det här var såååå pinsamt hoppas verkligen inte att personen i fråga läser det här då det måste vara hur uppenbart som helst.

Men iaf...

Fick en ny assnygg jobbarkompis (18 årig hunk) som jag blev riktigt tajt med. Han och jag kom varandra riktigt nära väldigt fort. Vi snackade verkligen om allt, ALLT! Men självklart höll jag vissa saker hemliga. På jobbet skämtade vi rätt mkt å var rätt närgångna (mkt mer än vad 2 killar normalt är). Han hängde ofta inne på mitt kontor. På skämt klämde vi lite på varandra bara för att "checka läget" när vi hade haft diskussioner som hade vart lite heta för att se om det hade givit någon reaktion. Det var kul men ändå lite förbjudet. Jag visste ju att han var hetero... jag e väl typ bi då jag vart med några killar tidigare i livet... men jag bor ihop med min tjej och vi har barn.

men iaf. Vi bestämde att vi skulle ses även utanför jobbet. Han skulle komma hem till mig en helg när jag var gräsänkling för att vi skulle festa ihop.

Jag fick väl för mig att alla situationer på jobbet var något mer än bara slump. Med alkohol i kroppen tyckte jag väl att jag var smart... även fast tanken hela tiden slog mig att allt jag skulle göra bara skulle leda till problem. Men iaf. (till saken hör att jag jobbar tajt även med hans mamma på jobbet).

Jag hämtar honom vid tåget. Vi åker hem till oss. Jag fixar drinkar som vi dricker en efter en undertiden jag/vi lagade mat. Han reagerade fortare på alkoholen än vad jag räknat med. Vi fånar oss en del precis som vi alltid gör. käkar gott med gott vin som slank ner väldigt lätt. Vi hamnar i soffan och bläddrar bland datamusiken på TVn. Vi tar lite på varandra och plötsligt hånglade vi lite lätt. Vi skrattade bara åt det men ändå....kilade iväg ner på stan till en sportbar för att kolla en viktig fotbollsmatch. han smuttade på en öl under hela matchen för att ta det lugnt, jag själv hällde i mig några stycken. Vi gick hem efter matchen, jag hoppade i duschen. När jag kom ut satt han i soffan rätt dragen. Vi skulle vidare på förfest. Vi drog iväg, han däckade där. Slutade med att han inte ville gå ut utan att vi tog oss hem igen. Väl hemma i soffan var han pigg igen. Vi satt rätt nära. Jag sätter på en p-rulle. Petar på hans ehmm.. ja...han muttrar lite och tycker det är pinsamt. Vi är fulla båda två. Det slutar med att min hand åker inanför och ja... (undrar hur detaljerad man får vara men inga barn läser väl ändå det här) iaf han e såååå het och det var längesen jag var så nära en annan kille. Jag lägger mitt huvud mot hans bröst. har hans xxx i min hand. Jag reagerar på något skumt sätt och dum som jag är strecker jag ut min tunga och vidrör hans xxx... han typ rycker till, puttar bort mig... reser sig upp... stirrar hysteriskt på mig och fråga om jag gjorde det han trodde att jag gjorde... och jag bara helt blåögt... NÄE va fan tror du... vi satte oss i varsin ända av hörnsoffan. Runkade till rullen å gick å la oss (otroligt nog i samma dubbelsäng). Tjejen kom hem dan efter precis i samma stund som vi var på väg att börja prata om det som hänt. Han åkte hem som planerat. Snacka om att jag skämdes av att gå till jobbet dan där på... Skämdes som en gris i typ en vecka tills det kom på tal på jobbet mellan oss... Hur som helst, han har slutat hos oss nu men vi har fortf viss kontakt. Men det kommer ofta på tal fortf när vi hörs å jag skäms fortf som en gris! Nojjan över att hans mamma skulle få reda på något var brutal.....men men... så kan det va....

Nu har jag tråkat ut er med det också! :D

• Mandragora
    Anonym (grabb) skrev 2009-08-05 23:47:23 följande:
    Snacka om att jag skämdes av att gå till jobbet dan där på... Skämdes som en gris i typ en vecka tills det kom på tal på jobbet mellan oss... Hur som helst, han har slutat hos oss nu men vi har fortf viss kontakt. Men det kommer ofta på tal fortf när vi hörs å jag skäms fortf som en gris! Nojjan över att hans mamma skulle få reda på något var brutal.....men men... så kan det va.... Nu har jag tråkat ut er med det också! :D
    Jag tycker att killen var lagom trög faktiskt. Ni hade ju eggat varandra på jobbet, han kom hem till dig, ni hade mysigt och det ena ledde till det andra...

Undra vad han reagerade på egentligen? Han hade kanske velat fräscha upp sig först?

Jag tycker att du skall sluta skämmas i alla fall. I det här fallet var ni lika skyldiga båda två.
  • Anonym (grabb)
    Mandragora skrev 2009-08-05 23:53:04 följande:
    Jag tycker att killen var lagom trög faktiskt. Ni hade ju eggat varandra på jobbet, han kom hem till dig, ni hade mysigt och det ena ledde till det andra...Undra vad han reagerade på egentligen? Han hade kanske velat fräscha upp sig först? Jag tycker att du skall sluta skämmas i alla fall. I det här fallet var ni lika skyldiga båda två.
    haha han var nyduschad när jag hämtade honom vid tåget å fräschare än vad han var hade nog vart svårt att ordna hahaha....
  • Anonym (grabb)

haha en annan hysterisk story var när jag var runt 18-19 och vi hängde på krogen som mest. En tjej i min parallellklass sliter tag i mig... släpar nästan in mig på toa för hon och jag skulle minsann ha sex... jag blev lite paff... var väl lagom berusad även den gången. Hur som helst... hon var väl inte den bruden jag hade spanat in i första taget. Dock ser hon bra ut och inget negativt på det sättet. Men hon var SÅÅÅ full... hon försöker få av mig kläderna.. samtidigt vara sensuell och så... jag bara skrattar åt henne och driver med henne... hon var faktiskt rätt patetisk när hon försökte putta upp mig på handfatet och "förföra" mig... direkt efter kommer hennes tjejpolare som gick i min klass farande efter och står utanför och bankar och sparkar på dörren... hon försöker bryta sig in och hindra allt... jag låser upp och kilar ut....småskrattade... Tjejen som står utanför är hysterisk... jag fattade inte riktigt då men efteråt så har jag fått reda på att hon hade spanat in mig en längre tid och ville absolut att jag inte skulle göra något med hennes polare för hon ville ha första tjing... hahahaha... tänk så patetiskt det kan bli ibland...

• Anonym (grabb)

haha jag har nog ganska många historier att dra... men ska väl inte trötta ut er!

när jag var liten... måste vart typ när jag gick i 5an eller 6an så var vi några killar som umgicks å så hade jag fått tag på några porrtidningar som jag hade gömt hemma. Vi kom överens om att vi skulle gå hem till mig och kolla i dem. Vi stängde dörren. Jag låste hade dock vridit den så nyckeln var rakt ner så man inte skulle se in så mkt. Under tiden vi var där inne så ringde det tydligen och morsan hade ropat på mig flera gånger. Hon skulle gå in till oss och säga till mig på skarpen att hon ropat och upptäcker att dörren är låst! Hon tar nyckeln som sitter i dörren brevid. Petar in den och min nyckel åker ur. Flera av oss som var där inne kastar oss för dörren och håller för... hon blir vansinning... vi hinner precis kasta in tidningarna under ett skåp innan hon får upp dörren. Hon var asförbannad på mig och hon var övertygad om att vi höll på med andra saker (tror hon syftade på knark eller något) men vet fortfarande inte säkert. Hon förbjöd mig även att umgås med några av dem efteråt... och allt detta för några ynka porrisar.... haha men fy vad jag skämdes då... Mamma är dessutom starkt troende och sådant hade inte uppskattats....

Svar på tråden Roliga sexhistorier