• Anonym ((super-roligt))

Roliga sexhistorier

Berätta just din historia, även om sex skall vara något vackert och underbart så kan de bli lite tokigt ibland, och skapa ett och ett annat skratt.

Eller

Har du en pinsam historia du vill dela med dig, så andra kan få sig ett gott skratt?

Ett skratt förlänger Livet, kom ihåg det !!

• Svar på tråden Roliga sexhistorier
  • Anonym (bi)
    Anonym (grabb) skrev 2009-09-13 09:32:48 följande:
    Anonym (bi) skrev 2009-09-13 09:23:48 följande: haha kanske inte skulle ha tipsat om det
    hihi!!
  • Anonym (grabb)

Anonym (bi) skrev 2009-09-14 08:12:28 följande:

hihi!!
    e du kille eller tjej?
  • Anonym (bi)
    Anonym (grabb) skrev 2009-09-14 21:45:10 följande:
    Anonym (bi) skrev 2009-09-14 08:12:28 följande: e du kille eller tjej?
    Tjej
  • Anonym (never)

Kan ni vara snälla och inte skriva en massa OT här? Jag blir lika glad varje gång jag ser att någon har skrivit i den här tråden men lika fort blir jag besviken när jag inser att det inte tillkommit någon ny historia...

För att försöka puffa tråden så ska jag berätta om ett pinsamt sexminne... Jag och en väninna hade varit ute och festat väldigt hårt och jag var extremt onykter. Ser en kille på krogen som jag haft sex med en gång tidigare. Går fram och frågar om han vill följa med mig hem och prova räfflade kondomer. Han hakade glatt på... Jag var som sagt väldigt onykter och detta ledde till att jag dels trillade ur sängen :s landade dock mjukt på några kuddar :) och senare när jag satt på honom och runkade av honom så tappade jag balansen och stukade nästan hans kuk :s som tur var så blev han inte skadad. Man ska inte ha sex med så mkt alkohol i kroppen, men det verkade ju som en sååååå bra idé just i stunden när man är full och kåt...

• Anonym (syster)

Min syster hade sex med en kille för några år sedan. Han var bara ett one night stand så när hon fick orgasm och började säga Åh gode gud så hann hon bara säga Åh god innan hon ansåg att gode gud kan jag inte säga så istället sa hon.

Åh god jul. Var dock runt påsk de hade sex.

• Anonym (hahaha)

Anonym (syster) skrev 2009-09-17 13:43:37 följande:

Min syster hade sex med en kille för några år sedan. Han var bara ett one night stand så när hon fick orgasm och började säga Åh gode gud så hann hon bara säga Åh god innan hon ansåg att gode gud kan jag inte säga så istället sa hon.Åh god jul. Var dock runt påsk de hade sex.
    Hon måste varit bra på lyset!
  • Anonym (sucker...)

Guud va skoj att läsa om era historier!

Meeen Jag är rädd att min historia slår er alla med hästlängder! =D Så piiinsam att jag vet inte om ja kan skriva om det ärligt .. haha. Läser nån här som var med den kvällen så är ja ju busted direkt.. =)

• Anonym (syster)

Anonym (hahaha) skrev 2009-09-17 14:28:50 följande:

Anonym (syster) skrev 2009-09-17 13:43:37 följande: Hon måste varit bra på lyset!
    nä nykter för en gång skull :-P
  • Anonym (grabb)

Anonym (sucker...) skrev 2009-09-17 16:40:48 följande:

Guud va skoj att läsa om era historier! Meeen Jag är rädd att min historia slår er alla med hästlängder! =D Så piiinsam att jag vet inte om ja kan skriva om det ärligt .. haha. Läser nån här som var med den kvällen så är ja ju busted direkt.. =)
    haha kom igen nu... klart de inte läser här... jag skulle garanterat vara busted jag me om nån av de läste...
  • Anonym (sucker...)

ska sova på saken ; )

Svar på tråden Roliga sexhistorier