Träffade en kille på en fest, vi låg med varandra, första gången kom det folk in i köket där vi låg och hade det trevligt :P (bland annat min nuvarande sambo) och då kunde han inte fortsätta för han vart så generad över allt folk (han hade försökt rätt många gånger med att få omkull mej, men jag hade fortfarande känslor för mitt ex men insåg tillslut att jag lika väl kunde ligga med den här då exet låg med allt han kom över)
Andra gången smet vi in till grannen för lite privat, mitt i samlaget frågar han - äter du p-piller.
Jag - ja det klart.
Han - Jaha men du vet att jag bara ligger med dej för att få en bebis va?
Samma kille försökte tigga skjuts av mitt ex för att kunna ta sej till mej och ligga med mej haha ^^ det gick inte så bra då mitt ex (han hade dumpat mej 4-5 månader innan) ringer upp mej och är flyförbannad på MEJ, jag svarar bara att jag inte skulle ligga med killen där i natt, tanken va att han skulle komma förbi på morgonen när han inte va så full :P Det va rätt roligt, jag fick inte en blund den natten för exet ringde var 10 minut för att kolla upp mej så att jag inte gjorde något!
Jag höll på att dö av skratt, sen att vi försökte fullborda det samlaget i 2 - 3 timmar utan att det gick för att han bara pratade och att grannarna från festen kom över hela tiden och tyckte att vi skulle sluta :P
Och det första jag ser när vi kommer över balkongen till festen är hans ex :P Och hon bara flinar och säger - Va det skönt?
Kan man skämmas mer?
Jag hade dessutom en det med en annan kille den kvällen som satt bredvid killens ex haha ^^ smidiga jag. (kan ju inflika att jag aldrig hade trott att det va en dejt, han hade tagit det som det)
Hade i min ungdom (16 år ca) sex med en kille på en grön låda med sand (kanske bara finns här i norr men det är iaf en låda med sand så man kan sanda på isen) Och medans vi höll på som bäst, går det en gubbe förbi, och stannar och står där i säkert 5 minuter och muttrar när han går förbi, något om att det borde finnas mer lägenheter så inte ungdomarna får hålla på utomhus. skrattade igenom resten av det sexet åxå!
Ni kanske inte finner det så roligt men jag har många fina minnen, eller skrattretande haha