Inlägg från: Anonym (oookej då) |Visa alla inlägg
  • Anonym (oookej då)

Roliga sexhistorier

Jag var ungefär 15, sov hos killen första gången, givetvis villt sex! Det hade vi haft innan men här hade vi hela natten på oss haha, så vi körde på.

Efteråt tassar jag ut med täcket virat runt kroppen för att gå på toa, kondomen i handen, inga avslöjande bevis i hans rum

Möter hans PAPPA utanför toadörren! Han skulle också dit... Tappar kondomen med ett SLATCH! Pappan fick den på foten och den var inte knuten...

Jag tvärvände och sprang in i killens sovrum, vägrade äta frulle med dem på morgonen men det enda pappan sagt var; Jag är glad att ni använder kondom...

Senare bloopers;

För ett par tre år sen ungefär sov jag hos en killkompis, vi var singlar båda två och kåta var vi också så det ena gav det andra.
    Jag stönade tydligen ganska högt Oh Gud hela tiden och då sa han; Jag VET, men inte så högt så granntanten hör, då får jag aldrig vara ifred sen!

Gissa om jag garvade då hahaha. Vi var rätt onyktra båda två och för att göra kvällen komplett säger han efter en låååååååååååååååååååååååång tid; Just det, jag kan inte komma när jag är full, så säg till när du är nöjd! Ehhhh... Typ för nån timme sen?

• Anonym (oookej då)

Anonym ((super-roligt)) skrev 2009-08-05 10:31:09 följande:

Hahaha usch va hemskt, tappa kådisen mitt framför farsan :) Anonym (oookej då) skrev 2009-08-05 08:02:34 följande:
    PÅ pappan dessutom ju! Med oknuten kondom Guuuud vad jag skämdes.
  • Anonym (oookej då)

Kom på en sak till

Min dåvarande (det tog slut av andra orsaker än den jag berättar om ) slickade mig och det var sååååå skönt. Så lyfte han mina ben lite bakåt upp mot magen, sen släppte han ner dem igen och då kom VÄRLDENS brak! Rakt i näsan på honom! Fast det var ju bara luft som varit "inne och vänt" men ÄNDÅ!

Sen så har jag somnat mitt i också haha. Men jag lyckades nog dölja det ganska bra... Hoppas jag, han sa inget men han tittade lite mäörkt..

• Anonym (oookej då)

Har frågat min kompis om jag får berätta detta och det är ok, jag är ju anonym

Hon hade bara haft sex med en kille innan den som senare blev hennes man. Och de låg där och hade det mysigt och så börjar han jucka, men hon är inte säker på om han är inne så hon frågar lite försiktigt och det var han!
    Det var lite skillnad i stl på honom jämfört med hennes första...

• Anonym (oookej då)

Anonym (Mmm) skrev 2009-08-06 13:44:56 följande:

Och svärfar tog tillfället i akt och njöt...
    mmmm, tycker mest det var tragiskt
  • Anonym (oookej då)

Hahahahaha hon kanske trodde ni tillverkade ett syskon till henne?

Svar på tråden Roliga sexhistorier