Roliga sexhistorier
Usch det här var såååå pinsamt hoppas verkligen inte att personen i fråga läser det här då det måste vara hur uppenbart som helst.
Men iaf...
Fick en ny assnygg jobbarkompis (18 årig hunk) som jag blev riktigt tajt med. Han och jag kom varandra riktigt nära väldigt fort. Vi snackade verkligen om allt, ALLT! Men självklart höll jag vissa saker hemliga. På jobbet skämtade vi rätt mkt å var rätt närgångna (mkt mer än vad 2 killar normalt är). Han hängde ofta inne på mitt kontor. På skämt klämde vi lite på varandra bara för att "checka läget" när vi hade haft diskussioner som hade vart lite heta för att se om det hade givit någon reaktion. Det var kul men ändå lite förbjudet. Jag visste ju att han var hetero... jag e väl typ bi då jag vart med några killar tidigare i livet... men jag bor ihop med min tjej och vi har barn.
men iaf. Vi bestämde att vi skulle ses även utanför jobbet. Han skulle komma hem till mig en helg när jag var gräsänkling för att vi skulle festa ihop.
Jag fick väl för mig att alla situationer på jobbet var något mer än bara slump. Med alkohol i kroppen tyckte jag väl att jag var smart... även fast tanken hela tiden slog mig att allt jag skulle göra bara skulle leda till problem. Men iaf. (till saken hör att jag jobbar tajt även med hans mamma på jobbet).
Jag hämtar honom vid tåget. Vi åker hem till oss. Jag fixar drinkar som vi dricker en efter en undertiden jag/vi lagade mat. Han reagerade fortare på alkoholen än vad jag räknat med. Vi fånar oss en del precis som vi alltid gör. käkar gott med gott vin som slank ner väldigt lätt. Vi hamnar i soffan och bläddrar bland datamusiken på TVn. Vi tar lite på varandra och plötsligt hånglade vi lite lätt. Vi skrattade bara åt det men ändå....kilade iväg ner på stan till en sportbar för att kolla en viktig fotbollsmatch. han smuttade på en öl under hela matchen för att ta det lugnt, jag själv hällde i mig några stycken. Vi gick hem efter matchen, jag hoppade i duschen. När jag kom ut satt han i soffan rätt dragen. Vi skulle vidare på förfest. Vi drog iväg, han däckade där. Slutade med att han inte ville gå ut utan att vi tog oss hem igen. Väl hemma i soffan var han pigg igen. Vi satt rätt nära. Jag sätter på en p-rulle. Petar på hans ehmm.. ja...han muttrar lite och tycker det är pinsamt. Vi är fulla båda två. Det slutar med att min hand åker inanför och ja... (undrar hur detaljerad man får vara men inga barn läser väl ändå det här) iaf han e såååå het och det var längesen jag var så nära en annan kille. Jag lägger mitt huvud mot hans bröst. har hans xxx i min hand. Jag reagerar på något skumt sätt och dum som jag är strecker jag ut min tunga och vidrör hans xxx... han typ rycker till, puttar bort mig... reser sig upp... stirrar hysteriskt på mig och fråga om jag gjorde det han trodde att jag gjorde... och jag bara helt blåögt... NÄE va fan tror du... vi satte oss i varsin ända av hörnsoffan. Runkade till rullen å gick å la oss (otroligt nog i samma dubbelsäng). Tjejen kom hem dan efter precis i samma stund som vi var på väg att börja prata om det som hänt. Han åkte hem som planerat. Snacka om att jag skämdes av att gå till jobbet dan där på... Skämdes som en gris i typ en vecka tills det kom på tal på jobbet mellan oss... Hur som helst, han har slutat hos oss nu men vi har fortf viss kontakt. Men det kommer ofta på tal fortf när vi hörs å jag skäms fortf som en gris! Nojjan över att hans mamma skulle få reda på något var brutal.....men men... så kan det va....
Nu har jag tråkat ut er med det också! :D