• Pomea

Roliga sexhistorier

Lite OT men gott och väl pinsamt...

På apoteket och ska köpa Pevaryl och har aldrig handlat det innan, är kanske sexton år. Frågar tanten om det är denhär krämen som ska användat mot, du vet, alltså... Då frågar hon mig "Har du överansträngdt den?" Jag blir röd i huvudet och säger att det tror jag inte..? Inser att hon inte pratar med mig utan ger råd till nån om en armskada och hon ser mycket road ut när jag står där med krämen i handen och försöker bedyra min oskuld.

Är nyförälskad, tror jag även är är 15, 16 år och sover över hos min kille. Spännande och otroligt mysigt. Han är ett par år äldre än mig och har egen lgh osv, som sagt spännande för mig. Vaknar i panik av att hela hans 90-säng är blöt. Hänvisar honom till badrummet medans jag gråter floder över att den extrema maginfluensa jag bävat för har gjort entré över hela vår knullsäng...Well, vi är dock ett par fortfarande, sju år senare:D

Vi hade en granne som jämt satte på tysk marchmusik så fort vi hade sex och sen ifall han hörde att vi gick ut från lägenheten så försökte han alltid fånga oss och snacka lite så vi skulle få skämmas...

Svar på tråden Roliga sexhistorier