"Så här blir du gravid!"
PINSAMT är ordet!!!!
Finns folk till allt alltså
www.familjeliv.se/Forum-4-46/m47197584.html
drömmaromsmått: jag håller förresten tummarna för att det ska funka nästa gång. Och ledsen för att mensen kom
Här har det vart lugnt på sistone... Pratade med en kompis för några dar sen o hon berättade om att en kompis till henne försökt få barn igen, men inte lyckats. Då drog hon upp de här me att de säkert va för att de ville ha barn Alltså, vi har väldigt sällan meningskiljaktigheter och verkligen diggar henne på alla sätt, vi har känt varann i tio år, men jag kunde inte hålla tyst. Jag sa att det är som att de anklagar oss varje gång de säger sånt som ens inte är sant. Det är ju omöjligt o tänka på annat o det höll hon helt o hållet med om o sa att hon nog aldrig skulle säga det till ngn som vill bli gravid för att man kan ta illa upp av det. Och ja, jag gjorde ju faktiskt det. Men hon tror verkligen på tankens kraft (obs. hon har aldrig hävdat att hon har rätt utan bara vad hon tror) och ja... va ska jag säga? Det voer ju som jag skulle säga t nån att du får inte tro på Gud! Ja så det är väl bara att acceptera att hon tror så och undvika samtalsämnet. För jag blir verkligen ledsen när jag tänker på att folk tror på detta, trots att de inte menar att såra nån.
Och hon sa oxå att givetvis menar hon inte att det va mitt fel att jag inte blev gravid, men jag sa att de känns verkligen så, men nej så va de inte. Ja jag vet inte... jag vet ju att hon inte menar nåt illa heller. Hon tror på detta bara, så e de. Hon va ju oxå medveten om att det är omöjligt att sätta sig in i denna situation när man kämpar år ut o år in, och att be nån sluta tänka på det vore som att be nån sluta andas. Så så långt är vi ju överens iaf. Synd bara att hon tror på tankens kraft men jaja.
Hoppas ni har det bra härinne allihop.
gravida skulle det givetvis stå.