• frukarlssonn

"Så här blir du gravid!"

Tutti Mutti skrev 2009-08-31 21:44:22 följande:
    ursäkta. men jag menade bara att det är den perioden man blir gravid. tror det är slöseri på energi att hålla på som kaniner övriga delen av månaden. I stället för att lägga all min kraft på att jucka runt i sänghalmen eller må dåligt över barnlösheten skulle jag göra allt för att spara ihop pengar till en sånn där dyr tvångsbefruktning som bli allt vanligare. Minns ej vad det heter men ni vet, när hon äter massa kosttillskott och sen tar man ut ägg och spermier och befruktar och har man tur så är det nån som tar sig och sen sätter man tillbaka det befruktade ägget. Man kan jobba över, ta ett extra jobb, sälja saker på blocket, flytta till en liten lägenhet bara för ett tag, och vips så har man sparat ihop dom där 50.000 eller vad det kostar. Skulle nog jag ha gjort i alla fall
    Hmmmm... varför citerade du mig? De va inte dig jag kallade dumma människa. Och förresten va menar du med ditt inlägg?
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • frukarlssonn
    Tutti Mutti skrev 2009-08-31 21:57:44 följande:
    Därför att jag trodde att du citerade mig med "det var det som fungerade för mig". Jag skrev ju också så! Självklart trodde jag då att det var mig du menade som var dum människa...
    Oj nej det va en annan person i en annan tråd jag syftade på.
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • frukarlssonn
    IVFmamma skrev 2009-09-01 16:28:06 följande:
    Kanske en leksakshund fungerar lika bra? Men det måste vara en såndär som skäller och viftar på svansen..
    Ja bara det är nåt som tar upp din tid! En hobby måste man ju ha, det är nyckeln till barn
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • frukarlssonn
    Pimpinellan skrev 2009-09-01 20:51:10 följande:
    Den här surkärringen anmälde kränkande kommentarer i tråden ovan och tänk,det funkade! Mycket tar jag,men inte de orden!
    Bra att du gjorde det. Så jävla onödigt av idioten o provocera!
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • frukarlssonn
    stor grön drake skrev 2009-09-03 11:57:21 följande:
    tänk på att du absokut inte får tänka på att försöka bli gravid när du sprutar
    Inte killen heller

*flinar åt min sjuka humor*
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • frukarlssonn
    Selenea skrev 2009-09-03 22:22:22 följande:
    Suck! www.familjeliv.se/Forum-4-324/m46558584.html Varför läser inte folk trådar innan de ger sig in i dem, och varför detta envisa jäkla upprepande om att slappna av och ge upp. Hur många gånger hinner man inte ge upp, liksom?!
    Suck säger jag bara...
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • frukarlssonn
    Mia100 skrev 2009-09-03 22:54:14 följande:
    Gu, va skönt att få skratta lite....!!! Eller mycket rättare sagt!!! För oss som ändå inte vill bli gravida så kan jag ju tipsa om ett jätte gott rödvin: 7 deadly zins....! Suck...så gott...! Tänk vilken tur att man stressat lite på jobbet så man inte blivit gravid de senaste tre åren, för då hade man ju inte kunnat ta sig en stänkare då och då...!
    Men då behöver jag ju inte skaffa preventivmedel, för jag kan ju bara intensivt önska ett barn till! Yes, att jag inte tänkte på det! Och så ska jag se till att stressa som f-n!!!!

Sen när vi ska börja försöka skadda en till så ska jag ångra mig och säga till mig själv att jag INTE vill ha barn. Och så ska jag helst undvika äl oxå! Det är ju så man blir gravid idag enligt fl:s "forskare"
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • frukarlssonn
    Pimpinellan skrev 2009-09-03 23:14:55 följande:
    Jag har allvarligt talat gett upp nu.. .Då borde jag vara gravid innan jag vet ordet av va?
    Definitivt, barnet börjar stort sett gro av sig själv då

Helst ska man helst intala sig själv att man hatar barn. Då är det klappat och klart!
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • frukarlssonn
    Frank skrev 2009-09-04 09:34:04 följande:
    Ja jag har då aldrig sett maken till stor samling av "forskare". Undra om Nobelstiftelsen har fått upp ögonen för dem än?
    Det är nog bara en tidsfråga
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • frukarlssonn
    IVFmamma skrev 2009-09-04 11:13:43 följande:
    har du inte gjort ett gravtest ännu? Skynda dig till apoteket.. Nej förresten stressa inte då försvinner fröet som du har i magen. Gå långsamt, nästan i slow motion mot apoteket och för Guds skull tänk inte på gravtestet du ska köpa utan tänk att du ska köpa nått annat för tänker du för mkt. på gravtestet och vad det ev. ska visa då försvinner fröet
    Kan ju låtsas som att du ska köpa kådisar el nåt {#lang_emotions_tongue_out} För att övertyga dig själv att du INTE vill bli gravid! Annars kanske embryot ångrar sig o lossnar
    ♥ Olivia 090610 ♥
Svar på tråden "Så här blir du gravid!"