vad är det fulaste namnet du vet?
Berätta om det fulaste namnet du har hört.
Det var en på eniro iallafall som hette tung phung.
tyckte jag var lite konstigt namn, hahah.
Berätta om det fulaste namnet du har hört.
Det var en på eniro iallafall som hette tung phung.
tyckte jag var lite konstigt namn, hahah.
Tindra är hemskt fult. Känns WT som fan. Men annars är de flesta gubb- och tantnamn hemska på barn. Otto och Gunvor är bara inte fint på en unge.
Dubbelnamn
JanOla
larsOve etc....
Kurt
Jag kommer att tänka på många fula ruggiga namn. Det finns till exempel 80-tals kategorin som är inspirerad av USA med namn som Maddie, Natalie, Steffanie. Det blir lökigt med Andersson eller Olsson och liknande efter.
Men ALLRA VÄRST är absolut de nutida namnen då man förstör dem genom att spexa till stavningen. Vilket namn som helst kan bli för jävla fult. Jag känner till ett par syskon med namn som förvisso inte är extrema på något sätt men mamman gillar att använda Z vilket har resulterat i Izabella och Izak. Och alla stackars Cevin och Celly och liknande. Och så är jag allergisk mot Engla och Tindra.
Jag tycker också det är till å överdriva när man ger sina barn verkligen konstiga namn. Va det inte någon som hade fått igenom "metallica" .. är inte det lite väl galet?
Hmm. Jag tycker det iaf. Någon måtta kan det va ;)
Holger och Olga
STELLAN!!
Sandra
Tindra
Kevin
Kassandra
Filippa
Evelina
Liam
Jimmy
Anton
mfl....
gustava haha snyggast eller va tycker ni?
WT-namn som t.ex. Kevin, Liam, Tindra, Engla, Nova, Cassandra och alla namn som slutar på -y (Jenny är det strålande undantaget) signalerar låg klass.
Fulast av alla fula namn är ändå BERIT. Fyyyy ... GUN skulle jag heller inte vilja heta och SIV är ingen höjdare.
Eddie