• malin1337

vad är det fulaste namnet du vet?

Berätta om det fulaste namnet du har hört.

Det var en på eniro iallafall som hette tung phung.
    tyckte jag var lite konstigt namn, hahah.

• Svar på tråden vad är det fulaste namnet du vet?
  • Kinya

Engla tycker jag inte alls om. Får mig att tänka på änglar som finns i himlen dvs får mig att tänka på döda människor, usch!

Tindra: Tindra är ett VERB inte ett namn...

Börje, Göran, Bengt osv...

Kevin, usch!

• Jollybolly

tycker det är fruktansvärt när folk har samma för och efternamn typ sven svensson.

sen har jag väldigt svårt för namn så som magdalena, angelica, antonia, cassandra..

• Me o Mike

hahaha!!
    Det fick jag nu för 1 månad sen när jag gifte mig!!! Har alltid haft ett BRA efternamn, men inte längre!

Jollybolly skrev 2009-07-15 08:38:03 följande:
    tycker det är fruktansvärt när folk har samma för och efternamn typ sven svensson. sen har jag väldigt svårt för namn så som magdalena, angelica, antonia, cassandra..
  • Miss Maya

Roberta är jag ingen beundrare av.

Har själv ett mellannamn jag inte tycker är fint och min dotter fick INTE det namnet trots att det är någon form av släktnamn. Vilket det är tänker jag dock inte avslöja då det är extremt ovanligt. Ev är jag den enda i Sverige som bär det namnet. Hujeda.

Jag hade lite problem med min sambos namn när vi träffades, för min farfar hade haft en hund som hette samma sak, en mops. Så det blev lite knasiga associationer där. (Det här har jag nog inte sagt till honom, så jag hoppas han inte läser det här, haha)

• Cizzila

hihi kul tråd
    Greger är ett mycket fult namn :D
    stefan har jag svårt för med, fanns en störig unge i min klass för längesen som hette det :)

• Fjällräven

Bland det fulaste jag sett var nån som hette Kevin men stavade det Chewin....det första jag tänkte när jag såg det var att ungen hette "tjuuwin".
    Cassandra är inte heller nån favorit...ej heller Engla, Tindra...

• Ett två tre
    snillis skrev 2009-07-14 22:00:05 följande:
    Angelica eller ännu värre Angelique *blä*Sedan förståss alla z:an och annat trams in i namn.
    Min kusins son heter Sebaztian, varför knöla till det så?

Min bror säger hans nästa son ska heta Rufus, nej nej nej... I mina öron är Rufus en häst!

Jag har oxå svårt för Denver, Dallas, Texas mfl...

Och det absolut fulaste - MOGENS, urk! Ebbe, Tage, Allan... Går att ramsa upp många namn. Tur alla har olika smak då, tänk så enformigt om alla hette samma 

Däremot tycker jag Tindra, Engla och Smilla är gulliga namn även om jag inte hade valt dom namnen själv.
  • Ett två tre

Jag vet några som döpt sina söner till Bobbo och Buster, nja inte helt min smak det heller...

Svar på tråden vad är det fulaste namnet du vet?