• malin1337

vad är det fulaste namnet du vet?

Berätta om det fulaste namnet du har hört.

Det var en på eniro iallafall som hette tung phung.
    tyckte jag var lite konstigt namn, hahah.

• Svar på tråden vad är det fulaste namnet du vet?
  • Verum

Cewin!

Speciellt med den stavningen.

• Pernilla3

Jag tycker Valter är så otroligt fult. Det är det fulaste namnet av alla tycker jag.

Sedan ogillar jag amerikanska namn tillsammans med svenska efternamn. Även knepiga stavningar och att "man" bara måste hitta ett så ovanligt och speciellt namn som möjligt, verkar kvitta om det faktiskt är fint eller speciellt användbart, bara det är ovanligt. Påhittade namn.

• Koloraturell
    hjärterum skrev 2009-07-15 09:58:31 följande:
    Rakel?
    haha, rakel är riktigt fult tycker jag :D tänker på hon i stefan och kristers snålvatten-revyer om du har sett dem ;)
  • hjärterum
    Koloraturell skrev 2009-07-15 10:02:45 följande:
    haha, rakel är riktigt fult tycker jag :D tänker på hon i stefan och kristers snålvatten-revyer om du har sett dem ;)
    Ja!haha:P
  • Trollet Ludenben
    hjärterum skrev 2009-07-15 09:29:27 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-15 09:21:32 följande: Ja-Steve Urkel, har du inte sett honom på tv?Räkna med bråk heter serien.
    hahahaha ja men det är väl ändå ett efternamn i så fall... och jag avkydde den serien. Usch har inte tänkt på den på evigheter men nu fick jag upp en bild i huvudet på det fula krypet{#lang_emotions_throwup}
  • Me o Mike

Är Zack ett sådant namn??

Pernilla3 skrev 2009-07-15 09:59:39 följande:
    Jag tycker Valter är så otroligt fult. Det är det fulaste namnet av alla tycker jag.Sedan ogillar jag amerikanska namn tillsammans med svenska efternamn. Även knepiga stavningar och att "man" bara måste hitta ett så ovanligt och speciellt namn som möjligt, verkar kvitta om det faktiskt är fint eller speciellt användbart, bara det är ovanligt. Påhittade namn.
Svar på tråden vad är det fulaste namnet du vet?