• malin1337

vad är det fulaste namnet du vet?

Berätta om det fulaste namnet du har hört.

Det var en på eniro iallafall som hette tung phung.
    tyckte jag var lite konstigt namn, hahah.

• Svar på tråden vad är det fulaste namnet du vet?
  • Rodion

Glenny alt. Glennie känns lagom hett.

• festia
    Munkakvarn skrev 2009-07-14 23:31:01 följande:
    Britta, Ulla, Urban och Orvar är extremt avtändande.
    Haha! Jag skulle nog inte kunna vara tillsammans med nån som har ett extremt fult namn, som Orvar. Tänk att stöna hans namn i sängen liksom...
  • fialia78
    festia skrev 2009-07-14 23:41:51 följande:
    Haha! Jag skulle nog inte kunna vara tillsammans med nån som har ett extremt fult namn, som Orvar. Tänk att stöna hans namn i sängen liksom...
    HAHAHAHAHAHAHA
  • Amine

Finns mycket som jag aldrig skulle döpa mitt barn till. Men värsta namnet är Neo. Med tanke på att det i medicinvärlden är en benämning för tumör (vi talar om dödlig cancer) tycker jag inte det borde vara tillåtet.

• Tiiina86

har träffat ett barn som heter LILL SVANTE ja så det måste nog ligga i topp på fulaste namnet jag hört, ja sen såna jätte udda namn som någon innan nämnt solstråle,tingeling osv

• linas fina

Finns ju många namn som inte är så vackra, typ Åslög och liknande. Dessa namn hör man ju inte så ofta. Bland de namn som barn får nuförtiden tycker jag inte om dessa:

Kevin- Blää vilket fult namn
    William- Mest för att det är så vaanligt att man inte tål höra det. Dessutom blir det att jag uttalar det Uilliam jämt, alltså engelskt uttal.
    Namn som slutar på ia gillar jag heller inte. Ex Emilia, Olivia, Alicia.

• Jencie

nej, det absoult fulaste måste vara Earl, uttalet är ju fruktansvärt ÖÖÖrl

Svar på tråden vad är det fulaste namnet du vet?