• malin1337

vad är det fulaste namnet du vet?

Berätta om det fulaste namnet du har hört.

Det var en på eniro iallafall som hette tung phung.
    tyckte jag var lite konstigt namn, hahah.

• Svar på tråden vad är det fulaste namnet du vet?
  • Carr0n

Jag gillar inte gamla namn som Sigurd, Elsa, Emmy, Marit, Sune etc.
    Men man reagerar väl bara på folk som har väldigt udda namn som har med könsord, bär eller någonting konstigt att göra 

• Ventress

När man tar vanliga namn och förvränger dem med en massa onödiga bokstäver typ:
    Thindra
    Cevin
    Zarah
    Annah

Skitfult.

• blommanigbg
    mannehund skrev 2009-07-14 18:46:29 följande:
    Nu vill sambon säga sitt också; Roger,Mårten, Roland (alla namn med ett å-ljud i...)och nästan alla -y namn; Ronny, Sonny, Conny.... Sen gillar han inte kvinnonamnet Carita. Eftersom fantasinamn är så populära så väntar han på första bekanta barnet som på riktigt heter Makka-pakka.. eller Dipsy eller Upsidaisy....;)
    Macka-packa. Hihihi. Vem vet min son kanske döper sitt barn till det i framtiden, eller Iggle-viggle..
  • snillis

Angelica eller ännu värre Angelique *blä*

Sedan förståss alla z:an och annat trams in i namn.

• Kevinius

Hmmmmmmmmmm,jag har ju väldigt svårt för namn som är tagna efter Astrid lindgren figurer, typ Ida(vilket är hemskt),Alma,Alfred,Olle,Ronja ect ect..Sen är ju Maximilian ett av de sista namnen jag skulle döpa min son till,som ofta blir Max,ännu värre,det får mig och tänka på barnboksfiguren max,plus att grannens hund heter det:)Smilla,Tindra,Mini,är namn som jag också har svårt för,men det är ju tur att smaken är olika:)

Svar på tråden vad är det fulaste namnet du vet?