• Anonym (tänd)

Fruktansvärt tänd på äldre män!

Är det bara jag som tänder något enormt på äldre män?!
    Jag är 25år och de "äldre männen" kan vara uppåt 45-50 år...
    Hade en fruktansvärt snygg chef på mitt förra jobb som jag var så tänd på att jag knappt kunde dölja det!
    Ni äldre män ( kanske inte finns så många här inne) eller yngre tjejer med erfarenhet :) är äldre män ens intresserade av yngre kvinnor?
    Typ 10 år yngre?
    Jag blir helt knäsvag av äldre män! Dökåt!

• Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!
  • Anonym (Fx)
    Jo, det finns nog många bittra tanter som vill skambelägga oss män för att vi gillar
    yngre damer. Så oavsett hur illa man än kan få det att låta, så kommer män alltid tycka att yngre kvinnor är mer attraktiva. Men det finns fler faktorer kring ett förhållande, så det är ju såklart inte solklart att man alltid vill ha en yngre framför en äldre.
  • Anonym (KD)
    Anonym skrev 2009-07-04 17:40:51 följande:

Inget konstigt alls, jag tittar också nästan bara på äldre män nuförtiden...

Femtio är väl ingen ålder !

Håller med, 50 är ingen ålder. Jag har fått uppskattande blickar av en 21-åring.
    Häromdan en flirt från en 22-åring, Happypancake.
  • Anonym (Johö)

Jag var 57 och hon var 23  hon flirtade jätte mycket med mig. Hon sa: nu eller aldrig. Jag var inte tänd från början. Men det slutade med en lång lång sexnatt tillsammans. Det var en fin och skönt upplevelse. Jag tycker att yngre kvinnor är attraktiv. Älskar yngre kvinnor?.nu läga? masturbera på hennes bilder hoppas vi kan ha sex igen nå vacker dag. 

• FilippaFL
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-09-05 11:53:15 följande:
    Ja, kvinnor dömer män som blir kära i mycket yngre.

Varför kan han inte hitta nån i sin egen ålder?

Han vill bara ha mycket yngre.

Bla bla bla bla bla bla bla.......
    Men Kaffedraken, vad tycker du själv? Skulle det kännas okej för dig själv att vara med en 18-åring?
  • Anonym (KD)
    FilippaFL skrev 2022-11-07 21:40:43 följande:
    Men Kaffedraken, vad tycker du själv? Skulle det kännas okej för dig själv att vara med en 18-åring?
    Om jag ska vara ärlig, jag tror det. Sett många sexiga 18-åringar, som ser ut som unga, sexiga kvinnor.
    Men bara om det är hon som tar initiativet.
  • FilippaFL
    Anonym (KD) skrev 2022-11-08 10:22:48 följande:
    Om jag ska vara ärlig, jag tror det. Sett många sexiga 18-åringar, som ser ut som unga, sexiga kvinnor.
    Ställde frågan till signaturen Kaffedraken som skrev till Lasse ovan, men ni kanske är samma?
  • FilippaFL
    Anonym (KD) skrev 2022-11-08 11:07:34 följande:
    Ja, samma. Blev spärrad här, så jag fick göra nytt konto.
    Aha ok, där ser man. Det förvånar mig lite. Fattar att en 18-åring kan se ut som en sexig kvinna. De ser ofta äldre ut än 18 med smink och fina kläder, men går fortfarande på gymnasiet och bor med största sannolikhet hemma hos föräldrarna. Att se sexig ut köper jag fullt ut, men de är ju inte bara sin yttre sexighet. Du skulle aldrig tänka så om en gymnasietjej tog initiativet?
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (KD) skrev 2022-11-08 10:22:48 följande:
    Wow, så en gymnasieungdom är en dröm för dig, du som är 50+. Finns det ingen botten för dina orealistiska funderingar? Ifall 18-åringen behövt gå om en klass och fortfarande går kvar i grundskolan, vad tänker du då? Moget byte?
  • Anonym (KD)
    FilippaFL skrev 2022-11-08 11:17:42 följande:
    Aha ok, där ser man. Det förvånar mig lite. Fattar att en 18-åring kan se ut som en sexig kvinna. De ser ofta äldre ut än 18 med smink och fina kläder, men går fortfarande på gymnasiet och bor med största sannolikhet hemma hos föräldrarna. Att se sexig ut köper jag fullt ut, men de är ju inte bara sin yttre sexighet. Du skulle aldrig tänka så om en gymnasietjej tog initiativet?
    Ja, förvånar mig också lite. Men jag måste vara ärlig. Många 18-åringar ser barnsliga ut, känns barnsliga. Men det finns 18-åringar som ser äldre ut och känns äldre.
    Om vi ska ta en kändis som exempel, så tycker jag att Millie Bobby Brown är väldigt sexig.

Jag fattar ju att om det skulle bli nåt med en 18-åring så skulle det bara vara en tillfällig flirt. Hon skulle inte vilja ha nåt långvarigt med en så mycket äldre. Jag skulle inte heller vilja ha ett seriöst förhållande med en så mycket yngre.

Med gymnasitjej, menar du under 18 år? Nej, inte under 18.
Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!