Inlägg från: Anonym (KD) |Visa alla inlägg
  • Anonym (KD)

Fruktansvärt tänd på äldre män!

Anonym skrev 2009-07-04 17:40:51 följande:

Inget konstigt alls, jag tittar också nästan bara på äldre män nuförtiden...

Femtio är väl ingen ålder !

Håller med, 50 är ingen ålder. Jag har fått uppskattande blickar av en 21-åring.
    Häromdan en flirt från en 22-åring, Happypancake.
  • Anonym (KD)
    FilippaFL skrev 2022-11-07 21:40:43 följande:
    Men Kaffedraken, vad tycker du själv? Skulle det kännas okej för dig själv att vara med en 18-åring?
    Om jag ska vara ärlig, jag tror det. Sett många sexiga 18-åringar, som ser ut som unga, sexiga kvinnor.
    Men bara om det är hon som tar initiativet.
  • Anonym (KD)
    FilippaFL skrev 2022-11-08 11:17:42 följande:
    Aha ok, där ser man. Det förvånar mig lite. Fattar att en 18-åring kan se ut som en sexig kvinna. De ser ofta äldre ut än 18 med smink och fina kläder, men går fortfarande på gymnasiet och bor med största sannolikhet hemma hos föräldrarna. Att se sexig ut köper jag fullt ut, men de är ju inte bara sin yttre sexighet. Du skulle aldrig tänka så om en gymnasietjej tog initiativet?
    Ja, förvånar mig också lite. Men jag måste vara ärlig. Många 18-åringar ser barnsliga ut, känns barnsliga. Men det finns 18-åringar som ser äldre ut och känns äldre.
    Om vi ska ta en kändis som exempel, så tycker jag att Millie Bobby Brown är väldigt sexig.

Jag fattar ju att om det skulle bli nåt med en 18-åring så skulle det bara vara en tillfällig flirt. Hon skulle inte vilja ha nåt långvarigt med en så mycket äldre. Jag skulle inte heller vilja ha ett seriöst förhållande med en så mycket yngre.

Med gymnasitjej, menar du under 18 år? Nej, inte under 18.
  • Anonym (KD)
    Anonym (H) skrev 2022-11-09 13:47:02 följande:
    Nej. Om de inte har pengarna och statusen kommer de naturligtvis inte till sexet.
    Inte självklart att det är så. Äldre män är spännande för unga kvinnor.
    Nyckelorden:

The sex was steamy, and his attentive ways during foreplay were so satisfying.

The oldest man I've dated was 65 the time and we had sex several times. It was great; older guys seem to be so much more passionate and self-assured of their performance. They want to please you, whereas some encounters with guys my age have left me very unsatisfied.
  • Anonym (KD)
    Anonym (,,) skrev 2022-11-09 14:55:55 följande:
    Usch, spyr.
    Är du magsjuk?
  • Anonym (KD)
    Anonym (H) skrev 2022-11-09 15:42:31 följande:
    Förstår att det kan kännas skönt att trösta sig med den tron, men självklart blir det inte något sex om den äldre mannen inte är väldigt attraktiv på ena eller andra sättet.
    Exakt.
  • Anonym (KD)
    Anonym (Himla) skrev 2022-11-09 15:57:17 följande:

Haha, försöker du övertala kvinnor om att äldre män är bättre i sängen? Om dom är dom det pga mycket erfarenhet av kvinnor. erfarenheten kommer från att dom tagit chanser och utvecklat sig under åren (driv).

Så att sitta o drömma om yngre kvinnor när man som äldre man har väldigt liten erfarenhet av sex och relationer känns rätt meningslöst. Större chans att vinna på lotto. Men men, vi alla väljer hur vi vill slösa bort våra år på omöjliga fantasier istället för att leva i verkligheten och nuet.

jag är hellre utan sex än ligger med någon looser som är 20+ äldre. Män i min egen ålder duger gott och väl.

Nej, kvinnor har nog sin åsikt klar där, hur det ligger till. Jag vet bara själv att jag är bättre nu jämfört med när jag var yngre. Och att många kvinnor har samma erfarenheter. Sex är bättre med mogna män.
  • Anonym (KD)
    Anonym (H) skrev 2022-11-09 17:40:05 följande:
    Vad baserar du det på (att du är bättre nu)? Har du sex ofta med olika personer som säger att nu är bättre? Undrar genuint.
    Jag känner mig själv bättre. Är inte lika desperat som när jag var yngre. Och så har jag en annan syn på vad sex kan vara, jämfört med när jag var yngre.
  • Anonym (KD)
    Anonym (H) skrev 2022-11-09 17:58:44 följande:
    Hur gör det själva sexet bättre menar du?
    Som många män som blir äldre så handlar inte sex bara om penetration, i samma utsträckning som det gjorde när man var yngre. Man har inte bråttom på samma sätt längre, och är mer mån om tjejen ska njuta.
  • Anonym (KD)
    Anonym (H) skrev 2022-11-09 18:10:10 följande:
    Du menar att det är vanligt att yngre män tror att sex bara handlar om penetration? Jag har då aldrig legat med en sådan. Snarare är de väl ytterst medvetna om att även kvinnor vill njuta av sex. Låter som en konstig fördom att yngre bara skulle vilja ha penetration.
    För att citera den där tjejen igen:
    The sex was steamy, and his attentive ways during foreplay were so satisfying.

The oldest man I've dated was 65 the time and we had sex several times. It was great; older guys seem to be so much more passionate and self-assured of their performance. They want to please you, whereas some encounters with guys my age have left me very unsatisfied.

Jag tror det är vanligt att män blir bättre i sängen när dom har mognat, jämfört med hur dom var när dom var yngre.
Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!