Jag är som dig ts. Äldre män är hopplöst sexiga
Pratade precis med en man i telefon och bekräftade ett möte till morgondagen. Han blir äldst hittills om det leder så långt som till sex. Jag fyller 24 om några dagar, han fyller 65 i år. Och så satans het!
Jag har tidigare dragit någon osynlig linje vid män äldre än min pappa (han är född -54). Men den här mannen är för speciellt för att missas känns det som. Fast vi får väl se, han kanske är en total flopp i verkligeheten - men hans videos på xtube är grymt uppkåtande och han verkar vara schyst så det bådar väl någorlunda gott. Men vi får se som sagt.
Annars så har det väl funnits några 40-45åringar förut. Inte jättemånga men några. Och när man väl fått dom att inse att ja, man är faktiskt intresserad så brukar det sällan vara några problem. Men det är inte så där jättemånga i den åldern kanske som vågar ta det där första steget efter några heta blickar. Det är iaf min erfaranhet.
Mellan mig och killen skiljer det tolv år, han är 36 och jag kan väl känna att ska jag vara tillsammans med någon så går nog min personliga gränsen kanske runt 40. Fast det beror väl på massor med saker iofs. Men det känns så just nu.