• Anonym (tänd)

Fruktansvärt tänd på äldre män!

Är det bara jag som tänder något enormt på äldre män?!
    Jag är 25år och de "äldre männen" kan vara uppåt 45-50 år...
    Hade en fruktansvärt snygg chef på mitt förra jobb som jag var så tänd på att jag knappt kunde dölja det!
    Ni äldre män ( kanske inte finns så många här inne) eller yngre tjejer med erfarenhet :) är äldre män ens intresserade av yngre kvinnor?
    Typ 10 år yngre?
    Jag blir helt knäsvag av äldre män! Dökåt!

• Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!
  • plast killen
    Kramtomaten skrev 2009-07-03 23:31:28 följande:
    Kvinnan jag har ett av mina barn med är 11 år yngre, tjejen jag dejtade för några månader sen är -84 (jag själv -69) men har oxå "haft ihop" det med tjejer som varit mellan 2 och 6 år äldre än vad jag är. Personligen anser jag att ålder är en sak på papper, trivs man med varandra så spelar åldern ingen roll, oavsett vem som är den äldre!
    exakt man e inte äldre än man gör sig!
  • Anonym (man äldre än 30)

Jo tack en liten pudding under 30 skulle nog sitta bra i farbrors knä ;)

• notaclue

äldre män är sexiga har också en försmak för dem... som min syster alltid säger "män blir snyggare ju äldre de blir"
    den äldsta jag haft sex med var 17år äldre än mig och han visste en hel del.

• neamange
    notaclue skrev 2009-07-04 12:59:37 följande:
    äldre män är sexiga har också en försmak för dem... som min syster alltid säger "män blir snyggare ju äldre de blir" den äldsta jag haft sex med var 17år äldre än mig och han visste en hel del.
    Ja, det är ju det jag säger!
  • Anonym

Jag tycker också att äldre män är hetast. Helst de där som är smarta och duktiga men fumliga, som ser ut att inte ha haft sex med nån på decennier. Jag vet inte varför egentligen. Man har bara lust att ragga upp dem och ge dem en natt som de aldrig glömmer.
    Det finns en 50-ish evighetssingelsnubbe på min institution som jag dreglar över hela tiden. Han är en av de bästa forskarna och lektorerna, och har egentligen massor av auktoritet, men han rodnar som en osäker liten pojke när man ler åt honom. Om nån visste skulle de förmodligen tycka att jag är helt knäpp. Jag kan ju få vem jag vill egentligen.

• Anonym

Inget konstigt alls, jag tittar också nästan bara på äldre män nuförtiden...

Femtio är väl ingen ålder !

• EllieMay

Tycker en del äldre män är aldeles för snygga, så man blir knäsvag.
    Dessutom är de mognare och mer erfarna än killar i min ålder, och bara det är lockande. äldern har ingen bettydelse så länge man trivs så är allt annat skitsamma tycker jag.

Det räcker inte att äga ett gott förstånd, det väsentliga är att använda det väl.
  • Anonym (kaffedraken2)

Jag träffade en tjej på 22, när jag var 47. Inget hände. Två år senare berättade hon att hon hade velat göra saker, och att hon tänder på åldersskillnaden.

Jag var kär i en 20 år yngre tjej. De flesta svarade att tjejer inte vill ha gubbar. Min egen syster sa att tjejer i den åldern vill ha jämnåriga. Själv var hon ihop med en 20 år äldre man.

• Miss Sunny
    Anonym skrev 2009-07-03 22:00:27 följande:

Jag är 23 och min kille är 43. Det är helt klart någonting speciellt med äldre män och jag skulle kunna ha sex med någon som t.o.m är 60+ haha konstig fetisch

Jag har en "tvärtom" fetish. Jag är kv 60+, och tänder på yngre män
  • Anonym (The man)

Jag är en man på drygt 50 och har en kk relation ned en tjej på 22 vi har knullat sedan hon va 19 och har hur ra sx som helst

Hon sägef att det är så skönt att knlla med en erfaren och lugn man istälet för porrskadade killar i sin egen ålder

Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!