Inlägg från: Miss Sunny |Visa alla inlägg
  • Miss Sunny

Fruktansvärt tänd på äldre män!

Anonym skrev 2009-07-03 22:00:27 följande:

Jag är 23 och min kille är 43. Det är helt klart någonting speciellt med äldre män och jag skulle kunna ha sex med någon som t.o.m är 60+ haha konstig fetisch

Jag har en "tvärtom" fetish. Jag är kv 60+, och tänder på yngre män
  • Miss Sunny
    Anonym (Ung å kåt) skrev 2024-02-14 09:30:14 följande:

Ligger regelbundet med en äldre gift man. 
    Helt underbart sex, han vet vad kvinnor vill ha och han kan hålla på länge.
    Yngre killar tänker mest på sin egen njutning eller vad dom tror att vi tjejer tycker är skönt. 
    Dom kör även mest töm och gå vidare. 
    Med min äldre älskare är det tvärtom, långa förspel och eftermys.  Sen blir han så otroligt kåt också och förväntansfull.  
    Han ver att han ska få ligga med en  mycket yngre tjej som är något vildare i sängen än med frun.  Förbjudet är gott för oss båda 

Förbjudet är hetast och bäst !

Äldre kvinna med yngre gift älskare.
  • Miss Sunny
    Anonym (Jag) skrev 2024-03-08 15:16:05 följande:
    Jo självklart är utseendet det viktigaste om jag bara ska ligga med personen. Jag ligger ju inte med honom för hans personlighet haha. Vill jag ligga med en äldre man så MÅSTE han vara attraktiv.
    Håller helt med !  Bara att det är tvärt om, jag är en äldre kvinna som ligger med yngre män ;) :)
  • Miss Sunny
    Anonym (Lets make fun tonight) skrev 2024-03-27 16:17:19 följande:

Så dumt att ge alla äldre gubbar en massa förhoppningar nu.🤥

Det är få förunnat att ha yngre tjejer som dreglar efter er. TS skriver en snygg chef, en chef har en högre position än den yngre tjejen. Makten, karisman och det förbjudna i att vara intresserad av en chef är troliga kriterier för detta intresse.

En sak till. SNYGG, så benen viker sig. 
    Det är ett kriterier ytterst få män har efter 40 års ålder.

Nu lär jag bli beheaded för att ha meddelat den sorgliga sanningen, att det endast är någon procent av gubbarna som har DET.

Inte Gunnar, Inte Björn, inte Anders och absolut inte Arne. Men kanske, kanske Mikael.

Snygg och sexig är inte alltid samma sak, tycker jag iaf.  Annas håller jag med, yngre män är bäst.
  • Miss Sunny
    Poppys77 skrev 2024-04-03 00:51:53 följande:

Samma här,
    typ 35 åringar är allra hetast haha

Jut det !   Också för många utav oss äldre kvinnor   ;)
  • Miss Sunny
    Anonym (Alkisgubben) skrev 2024-06-26 07:24:14 följande:
    Sant, feta alkisgubbar har svårt att få till det.

Ja var den där feta alkisgubben. Impotent, fet, ful och med jordens sämsta självinsikt och självförtroende, det var inte så sexigt. Jag blev aldrig uppraggad hahaha. Men, faktiskt just idag firar jag 12 år som nykter och 52 år i livet.

Under dessa 12 år har alkisgubben tränat mycket och kör Ironman Kalmar i augusti. Jag har jobbat mig uppåt och har en ledande ställning i en koncern. Min erfarenhet är att yngre kvinnor kanske tycker det är spännande med "snygga" vältränade äldre män?

De kvinnor jag har träffat på krog eller i andra sammanhang som frågat om vi inte kan ha sex, bara sex inget annat, är oftast yngre än mig. I dag träffar jag en kvinna som är 33 med sambo och barn. Vi ses ibland bara för sex.

Åldern spelar ingen roll om sexet är bra och båda gillar det.
    Så sant, så sant !   Gäller tvärtom också, äldre kvinna/yngre man.
    Grattis till dig förresten, duktig gosse ;) :)
Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!