Fruktansvärt tänd på äldre män!
Jag är 23 och min kille är 43. Det är helt klart någonting speciellt med äldre män och jag skulle kunna ha sex med någon som t.o.m är 60+ haha konstig fetisch
Jag är 23 och min kille är 43. Det är helt klart någonting speciellt med äldre män och jag skulle kunna ha sex med någon som t.o.m är 60+ haha konstig fetisch
Ligger regelbundet med en äldre gift man.
Helt underbart sex, han vet vad kvinnor vill ha och han kan hålla på länge.
Yngre killar tänker mest på sin egen njutning eller vad dom tror att vi tjejer tycker är skönt.
Dom kör även mest töm och gå vidare.
Med min äldre älskare är det tvärtom, långa förspel och eftermys. Sen blir han så otroligt kåt också och förväntansfull.
Han ver att han ska få ligga med en mycket yngre tjej som är något vildare i sängen än med frun. Förbjudet är gott för oss båda
Så dumt att ge alla äldre gubbar en massa förhoppningar nu.🤥
Det är få förunnat att ha yngre tjejer som dreglar efter er. TS skriver en snygg chef, en chef har en högre position än den yngre tjejen. Makten, karisman och det förbjudna i att vara intresserad av en chef är troliga kriterier för detta intresse.
En sak till. SNYGG, så benen viker sig.
Det är ett kriterier ytterst få män har efter 40 års ålder.
Nu lär jag bli beheaded för att ha meddelat den sorgliga sanningen, att det endast är någon procent av gubbarna som har DET.
Inte Gunnar, Inte Björn, inte Anders och absolut inte Arne. Men kanske, kanske Mikael.
Samma här,
typ 35 åringar är allra hetast haha