• Anonym (tänd)

Fruktansvärt tänd på äldre män!

Är det bara jag som tänder något enormt på äldre män?!
    Jag är 25år och de "äldre männen" kan vara uppåt 45-50 år...
    Hade en fruktansvärt snygg chef på mitt förra jobb som jag var så tänd på att jag knappt kunde dölja det!
    Ni äldre män ( kanske inte finns så många här inne) eller yngre tjejer med erfarenhet :) är äldre män ens intresserade av yngre kvinnor?
    Typ 10 år yngre?
    Jag blir helt knäsvag av äldre män! Dökåt!

• Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Wtf) skrev 2021-09-13 10:44:00 följande:
    Men sök hjälp! Det är inte hälsosamt att älta och älta och älta och älta och älta och älta och älta och älta så som du gör.

Du pausar ju hela ditt liv på ett par händelser för länge sedan och under tiden förspiller du dina få dagar på denna jord. Om du visste att idag var sista dagen i ditt liv, skulle du fortfarande älta om din syster och de där unga kvinnorna och sexet som aldrig blev av? Är det det som ska stå på din gravsten? "Ältade in i det sista och missade livet".
    Jag kunde inte låta bli att kommentera. För min syster vet allt om andra. Och dom flesta här höll med min syster. Jag tycker att det är uppseendeväckande. Skrattande
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Wtf) skrev 2021-09-13 10:44:00 följande:
    Men sök hjälp! Det är inte hälsosamt att älta och älta och älta och älta och älta och älta och älta och älta så som du gör.

Du pausar ju hela ditt liv på ett par händelser för länge sedan och under tiden förspiller du dina få dagar på denna jord. Om du visste att idag var sista dagen i ditt liv, skulle du fortfarande älta om din syster och de där unga kvinnorna och sexet som aldrig blev av? Är det det som ska stå på din gravsten? "Ältade in i det sista och missade livet".
    Ältar? Jag? Jag har gått vidare. Jag spanar efter andra unga tjejer nu Solig
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-09-13 10:52:04 följande:

Ältar? Jag? Jag har gått vidare. Jag spanar efter andra unga tjejer nu 

Nej du ältar. I majoriteten av forumtrådar där du skriver tar du alltid upp att din syster och de där unga kvinnorna du inte vågade göra något med. Och även i denna tråd, så ingen överaskning. Du verkar ha ett tvångsmässigt behov att ta upp samma ämnen för femtielfte gången. Sök hjälp!
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Wtf) skrev 2021-09-13 12:31:26 följande:
    Nej du ältar. I majoriteten av forumtrådar där du skriver tar du alltid upp att din syster och de där unga kvinnorna du inte vågade göra något med. Och även i denna tråd, så ingen överaskning. Du verkar ha ett tvångsmässigt behov att ta upp samma ämnen för femtielfte gången. Sök hjälp!
    Jag vågade. Jag vågade stöta på tjejen jag var kär i. Jag vågade träffa den andra unga tjejen, som stötte på mig. Däremot så vågade jag inte ta initiativ till fysisk kontakt.
    Och så är det en annan ung tjej jag är intresserad av, vi matchade på Tinder. Jag vågade inte skriva.
    Hade du vågat stöta på nån mycket yngre, eller träffat nån mycket yngre?
    Kom inte och säg att jag inte vågade. För jag vågade. Och inte.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-09-13 12:37:28 följande:

Jag vågade. Jag vågade stöta på tjejen jag var kär i. Jag vågade träffa den andra unga tjejen, som stötte på mig. Däremot så vågade jag inte ta initiativ till fysisk kontakt.

Och så är det en annan ung tjej jag är intresserad av, vi matchade på Tinder. Jag vågade inte skriva.

Hade du vågat stöta på nån mycket yngre, eller träffat nån mycket yngre?

Kom inte och säg att jag inte vågade. För jag vågade. Och inte.

Ja, visst, häng upp dig på detaljerna. När Kaffedraken2 dyker upp i en tråd så vet jag att nu blir det inlägg om systern och unga tjejer, oavsett vad tråden från början handlade om så blir det alltid samma typ av inlägg. Som en trasig LP-skiva.

Jag stöter inte på folk som skulle kunna vara mitt barn, det finns absolut ingen sexuell attraktion om jag har bytt eller hade kunnat byta blöja på personen som bebis.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Wtf) skrev 2021-09-13 13:18:16 följande:
    Ja, visst, häng upp dig på detaljerna. När Kaffedraken2 dyker upp i en tråd så vet jag att nu blir det inlägg om systern och unga tjejer, oavsett vad tråden från början handlade om så blir det alltid samma typ av inlägg. Som en trasig LP-skiva.

Jag stöter inte på folk som skulle kunna vara mitt barn, det finns absolut ingen sexuell attraktion om jag har bytt eller hade kunnat byta blöja på personen som bebis.
    Ja, detaljer kan vara viktiga.
    I såna här trådar så skriver jag gärna om unga tjejer. Då tråden handlar om det.
    Själv så stöter jag på kvinnor som jag attraheras av, och som är sexiga. Som jag vill ligga med.
  • Stil o Känsla
    Mannen från Stan skrev 2021-09-13 10:29:06 följande:

Finns många äldre män som är vältränade och doftar tvål. Frågan är hur "dom" får tag på yngre kvinnor?

När jag var runt 40-45 raggade jag mycket på unga damer.

Bäst funkade nätet.

Viktigt att vara helt ärlig med vem man är. Lätt att bli bortsorterad om något man skriver inte stämmer helt.

Minns det som förvånansvärt enkelt. Men det krävde mycket tid.
  • Anonym (L)

Jag hade en relation med en man som var 53 när jag var 32. Har alltid gillat äldre män, när jag var 24 dejtade jag flera som var runt 40. 
    Finns många heta äldre män som ser otroligt bra ut, och det är hett med livserfarenhet! 

Idag är jag 37 och har en relation med en man som är 45, inte lika stor skillnad men som sagt, jag gillar dem lite (eller mycket) äldre. Skulle dock kanske inte involvera mig med någon som närmade sig pension...

• Anonym (Nope)

Du är inte ensam om det. Hela min ungdom o upp till ungefär 28 el nåt tände jag på äldre män o var ofta tsm med äldre ..nu har kag en 10år äldre kille men innan snaxkar vi äldre än så...

• Kexsmula

Nä, jag tänder inte på äldre män. Högst 10 år sedan blir det gubbvarning i mina ögon. Hade dock en liten förvirrad period när jag var runt 31 och blev förälskad i en 23 år äldre man men det var endast temporär förvirring tillsammans med tacksamhetsskuld och ett behov att ?rädda? någon som orsakade det. Det gick iaf över snabbt.

Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!