• Anonym (tänd)

Fruktansvärt tänd på äldre män!

Är det bara jag som tänder något enormt på äldre män?!
    Jag är 25år och de "äldre männen" kan vara uppåt 45-50 år...
    Hade en fruktansvärt snygg chef på mitt förra jobb som jag var så tänd på att jag knappt kunde dölja det!
    Ni äldre män ( kanske inte finns så många här inne) eller yngre tjejer med erfarenhet :) är äldre män ens intresserade av yngre kvinnor?
    Typ 10 år yngre?
    Jag blir helt knäsvag av äldre män! Dökåt!

• Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!
  • Anonym (xx)

Jag är en så kallad äldre man. Det är inte så att jag jagar unga tjejer men har hamnat i situationer där riktigt unga tjejer har tagit initiativet. I några fall har det blivit en fortsättning och vi har träffats regelbundet under en period och vi har båda njutit lika mycket.
    Det skulle aldrig falla mig in att ragga unga tjejer. För att dey ska kännas rätt vill jag att de tar första steget

• Anonym (Tjej)
    Anonym (LoL) skrev 2024-02-03 09:31:44 följande:
    Det är nästan rörande med den ena tråden efter den andra där samma uttjatade ämne tragglas sida upp och sida ner. med ofattbart inlevelse och fantasi mals det på, det blir homo över det hela när en man försöker tränga sig själv och andra med att leka sig vara en ?22 åring som tänder på äldre herrar för att de jämnåriga är för unga och oerfarna.?99,9% av fallen är män i dessa trådar och 99,9% av dessa män är tämligen ointressanta för kvinnor i ålderskategori 0-1000, och just därför skjuter man ut hat mot de jämnåriga kvinnor som de hela livet ratats av.detta är den bistra sanningen min vän. Bara att bita i det sura äpplet. Normala 22-åriga tjejer vill inte ha en gubbe i pappas ålder. Utöver detta kan jag säga att man dör av skratt lite varje gång nån själv ratar sitt eget utseende med orden ?jag ser yngre ut än vad jag är?. Ett inte helt ovanligt fenomen här på FL.  LOL. 
    Åh så bra beskrivet och sagt i saken. Exakt så ser verkligheten med ett par undantag här och där. Dream on older men 🥰 
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (xx) skrev 2024-08-03 10:51:19 följande:
    Låter verkligen spännande: berätta gärna hur det blev.
    Äldre män är mer respektfulla
    Hoppla, hoppla. Nej äldre män är inte alltid mer respektfulla i jämförelse med yngre moderna och jämställda yngre killar som älskar och städar och lagar mat med samma entusiasm. 
  • Anonym (Huldra)

Min erfarenhet av äldremän är att de ger mycket mer än vad de tar.

Har aldrig känt mig så sexig och blivit så bekräftad som av en man 25 år äldre än mig.   Äldre män är inte rädda för att visa sina känslor utan ger sig hän och ber inte om ursäkt för det.  Något jag tycker är väldigt upphetsande

• Havsbrisens

Jag försöker komma över att jag ses som äldre i den här tråden ;)

• Anonym (Tjej)
    Anonym (Huldra) skrev 2024-08-03 18:42:50 följande:

Min erfarenhet av äldremän är att de ger mycket mer än vad de tar.

Har aldrig känt mig så sexig och blivit så bekräftad som av en man 25 år äldre än mig.   Äldre män är inte rädda för att visa sina känslor utan ger sig hän och ber inte om ursäkt för det.  Något jag tycker är väldigt upphetsande

Passion, Eufori, Bekräftelse, Extas, Njutning, Skratt, Orgasm, Ejakulation, Tillfredsställelse, Påfyllning i kropp och själ. Allt det där och mer därtill kan en 21-årig kille bjuda på om det är rätt kille för dig och om ni råkar vara attraherade av varandra eller till och med är kära i varandra. 

Du har en poäng i den äldre mannens bekräftelse och uppskattning av en yngre kvinna eller i en vise versa situation. Den är unik! 

• Anonym (Tjej)
    Havsbrisens skrev 2024-08-03 18:45:13 följande:

Jag försöker komma över att jag ses som äldre i den här tråden ;)

Det är helt okej verkligen ;)
  • Havsbrisens
    Anonym (Tjej) skrev 2024-08-03 20:28:02 följande:
    Det är helt okej verkligen ;)
    Haha tack! För övrigt kan åldersskillnad berika mycket men det kräver lite mer av båda... sedan kan det ju vara sjukt sexigt med
  • Anonym (Huldra)
    Anonym (Tjej) skrev 2024-08-03 20:24:29 följande:

Passion, Eufori, Bekräftelse, Extas, Njutning, Skratt, Orgasm, Ejakulation, Tillfredsställelse, Påfyllning i kropp och själ. Allt det där och mer därtill kan en 21-årig kille bjuda på om det är rätt kille för dig och om ni råkar vara attraherade av varandra eller till och med är kära i varandra. 

Du har en poäng i den äldre mannens bekräftelse och uppskattning av en yngre kvinna eller i en vise versa situation. Den är unik! 

Kanske är det så att man behöver olika former av bekräftelse i olika faser av livet.  När jag var kring 20år hade jag nog större behov av bekräftelse än vad en 20 årig kille kunde ge. 
  • Anonym (Tjej)
    Havsbrisens skrev 2024-08-03 20:32:38 följande:
    Haha tack! För övrigt kan åldersskillnad berika mycket men det kräver lite mer av båda... sedan kan det ju vara sjukt sexigt med
    Ja, jag håller absolut med om att åldersskillnader höjer temperaturen om vi säger så! Unga killar sexiga men äldre män kan verkligen samma faktor om så en flexibilitet är det värt allt. 
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Huldra) skrev 2024-08-03 21:14:37 följande:
    Kanske är det så att man behöver olika former av bekräftelse i olika faser av livet.  När jag var kring 20år hade jag nog större behov av bekräftelse än vad en 20 årig kille kunde ge. 
    Ja, jag förstår. Samtidigt beror mycket på vilken 20 årig kille du träffade på. Tillfälligheter inverkar. Ihop med 21 årig kille höjdes mitt ego på tok för mycket. Tror slumpen spelar in en hel del, Skönt att höra att äldre män givit dig bekräftelse för det är du värd. :) Alla är det. Kvinnor som män, äldre som yngre! 
  • Havsbrisens

Tråden fick mig fundera lite från det "äldre" perspektivet. En sak som för mig är kanske den viktigaste skillnaden är att äldre kvinnor oftare är mycket mer trygga i sig själva, bekväma med sina kroppar och därmed mer avslappnade och härligare att vara med. Nackdelen är dock att de ofta är "klara" i tanken på vad de gillar och inte och har inte samma nyfikenhet på att prova nya saker. 

Så åldern är inte så viktig men kanske att vara trygg och nyfiken i kombination är det ideala. För mig.

Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!