• Anonym

Fruktansvärt tänd på äldre män!

VIDRIGT!! Min pappa är för fasen 50 och jag 21 nää fy fasen skulle aldrig falla mig in att tända på någon i den åldern..

• Anonym

Jag har en kompis som är 50 och har ihop med en 25 årig tjej. Det funkar skit bra dem emellan men andra tycker det är konstigt.

• Anonym

Jag är 23 och min kille är 43. Det är helt klart någonting speciellt med äldre män och jag skulle kunna ha sex med någon som t.o.m är 60+ haha konstig fetisch

• Anonym

Jag tycker också att äldre män är hetast. Helst de där som är smarta och duktiga men fumliga, som ser ut att inte ha haft sex med nån på decennier. Jag vet inte varför egentligen. Man har bara lust att ragga upp dem och ge dem en natt som de aldrig glömmer.
    Det finns en 50-ish evighetssingelsnubbe på min institution som jag dreglar över hela tiden. Han är en av de bästa forskarna och lektorerna, och har egentligen massor av auktoritet, men han rodnar som en osäker liten pojke när man ler åt honom. Om nån visste skulle de förmodligen tycka att jag är helt knäpp. Jag kan ju få vem jag vill egentligen.

• Anonym

Inget konstigt alls, jag tittar också nästan bara på äldre män nuförtiden...

Femtio är väl ingen ålder !

Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!